Gå til innhold

Korleis er det å føda på Stord?

Anbefalte innlegg

Eg ventar nummer 2 på slutten av sommaren, og tenker at det er ein del vikarar på den tida. Nokon som har erfaringar?

Eg fødde på Storken i Bergen sist, og det gjekk ganske så kjapt. 2 timar frå eg kom inn til guten var ute, så litt nervøs med tanke på reisetida (båt og sånt). Kan vi risikera å måtta ta ferja over dersom Intensiv/Respons er på tur? Er veldig glad for at dei ikkje sommarstengte fødeavdelinga!

Fortsetter under...

Trur ikkje du skal bekymra deg for det med båten. Har ikkje høyrt om at nokon må ta ferjo øve. Den levere berre pasientane på Stord og kjem tilbake igjen. Viss det går fort er jordmora tilgjengelig. Eller Odda kan ver eitt alterntiv viss du vil.

Har ingen erfaring med evt. vikarar då eg fødte i november sist. Syns det var fint å ligge på Stord då.

Tanta mi fødde på Stord en sommer, og det var vikarer der, men hun skrøt veldig over de. hun syns de var kjempe kjekke:) hun har og kontakt med hun so tok i mot hennes lille:)

hun var dansk.

er det eg har hørt om vikarer om sommeren.

Takkar for svar. Vart litt rolegare no (spes m tanke på båten/ferjo...)

Hadde ein liten runde igår, var frykteleg dårleg i magen, og møtte legenaboen min på veg heim frå jobb. Han såg at eg ikkje var god - "du er vel ikkje i gang, vel?" Er jo berre 31-32 veker enno, så litt nervøs ja. Voldsomme kynnarar (tendens til det same idag). Vert det sånn denne gongen, så er eg redd eg kjem til å reisa att og fram eit par gonger før ungen er ute... Glad i båtliv men...

eg har vel heller ikkje nåke å sei om å fø der oppe i ferien å sånt, men eg ska opp å fø der i ferien no :) hehe. Eg va fornøyd sist eg va der.. Fekk familie rom å greie :) E vel kanskje litt vanskelig å få da i sommar.. e jo så mangen som ska få baby då.. Men da ska nå bli spennande! :D

(kortid har du termin?)

Ja, det ser ut til at vi er ein god gjeng som ventar i sommar - eg har termin 28./30. juli. Det er nok ein del som ikkje er inne på bim som òg ventar, så det skal verta spennande!

Eg reknar med å gå over tida, gjekk ei veka over sist gong. Så vi stressar ikkje. Det vi stressar med, er å mala/tapetsera barnerom, flytta ein del ting, kasta litt, ja sånne kjekke ting som ein skal stressa med mot slutten av ventetida. Det vert artig. Har jo vore ein del i hagen og arbeidd i det siste, så vi har ikkje akkurat lege på latsida sjølv med bekkenproblem..

Familierom hadde vore veldig bra - litt vanskeleg for mannen min å reisa tilbake fyrste kvelden - ferjo går jo ikkje lenger frå Leirvik, men må heilt til Skjersholmane. Uting spør du meg! Fyrstemann var fødd om kvelden, og dersom det skjer att, er det dumt viss pappen må bu på hotell...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...