Gå til innhold

Dere som bruker Reductil, kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Jeg studerer medisin og holder på med en undersøkelse når det gjelder disse medikamentene.

Hva slags bivirkninger syns du var de mest plagsomme?

Hva syns du om prisen på Reductil?

Har medikamentet vært så tilfredstillende som du trodde?

Kjempefint om jeg hadde fått inn 10 svar i løpet av dagen! Takker de som svarer!

Fortsetter under...

Jeg har hatt veldig lite bivirkninger, hadde et par fryseanfall de første dagene, og munntørrhet. Det er jo så lite at det nesten ikke teller, tørrheta må da regnes som det verste...

Prisen er stiv men overkommelig - når man tenker på alt man er villig til å betale penger for av andre ting.

Jeg synes definitivt at det er tilfredsstillende, fjerner matlyst akkurat passe, slik at jeg selv når jeg får en type "sug" så er det til syvende og sist ingenting jeg har lyst på, samtidig som jeg fortsatt koser meg med nok mat - unngår bare overspisinga som fikk meg opp i vekt i første omgang.

- Har hatt lite plagsomme bivirkninger, det eneste var at jeg hadde vondt i hodet i uke 2 og 3 etter pillestart. (Siden du spør om de plagsomme bivirkningene gidder jeg ik fortelle om de andre;) )

- Syns nok prisen er i høyeste laget, men klarer nå få betalt de. Om man klarer gå ned ønsket vekt med pillene blir det likevel ikke en så altfor høypris å betale - har brukt mange penger på produkter som har hevdet ha en slankende effekt uten resultat tidligere.

- Ja, mener pillene har hjulpet meg jeg, mest i begynnelsen kanskje. Har nevnt det ofte før her inne - nå (etter 4,5 mnd) er jeg usikker på om pillene har en effekt lenger, spiser sundt og trener en del og det har blitt en vane og livsstil. Om pillene faktisk ikke har en annen effekt enn at jeg tror de fungerer er det bra nok for meg. Savner ikke de gamle vanene lengre. Men fortsetter med pillene til jeg har oppnådd ønsket vekt.

I begynnelsen så løp jeg på do i ett, jeg tissa og tissa, var nesten slitsomt, så hadde/har jeg veldig munntørhet, føler for å drikke heletiden, hodepine var der konstant i 2-3uker, hjalp ikke med paracet eller noe slikt. og jeg føler at magen ikke virker, har virkelig problemer å få tømt meg skikkelig føler jeg.

prisen er grei for min del, har brukt xenical, det var mye dyrer da jeg fikk den.

For meg er reductil blitt redningen, jeg føler at den ikke bare hjelper meg med maten og vekta, men det hjelper sinns tilstanden min å, føler jeg har blitt mye gjevnere i humøret, ikke så sint og oppfarende som jeg var før. Så for meg har den virka bedre enn jeg trodde :)

Vil ikke slutte på de, men det er ikke jeg som bestemmer det, er min kjære lege det.

Jeg har i løpet av 44 dager gått ned ca 50cm rundt på kroppen og nesten 10kg, så jeg er godt fornøyd.

Hei:)

Eneste bivirkning jeg har ahtt er munntørrhet. Men det fører bare til at jeg drikker mer vann, Og det er jo bra!!

Og mer energi, og det skadet ikke akkurat.hehe

Synes egentlig ikke at det er så dyrt med reductil, hvis jeg tenker på hvor mye jeg egentlig brukte på snop og brus i mnd, for ikke å snakke om all maten. Så tror nok jeg går i pluss der ja:)

Jeg synes medikamentet fungerer kjempebra, og står til forventningen jeg hadde. Før hadde jeg følelsen av å aldri være mett, og spiste nok konstant. Både mat og snop. Og brus var jeg totalt avhengig av!

Fra dag en minket matlysten radikalt, og jeg måtte begynne å minne meg selv på å spise. Brus smakte helt forferdelig. Så søtt at det ble kvalmende.

Snop er helt fjernt for meg nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...