Gå til innhold

Easywalker SKY. Hvilke farge har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært overalt å sett og endelig bestemt oss for vogn.

Det ble en Easywakler Sky. Den er jo superfin.

Noen som har den? Det er jo så mange fine. Vi vet ikke om det blir jente eller gutt...

Hvilken farge har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Godt valg av vogn, Den er knallgod!

Vi har turkis/aqua til jente. Har fått mange komentarer på veien ja!! mange som synes den er fin. Også passer den godt til rosa!

Skrevet

Heisann.

Vi kjøpte Army til vår gutt og den er vi veldig fornøyde med!!

Synes også rød er fin jeg! Den går jo både til gutt og jente.

Vi holder på å planlegge nestemann og da skal jeg skifte farge. Det er jo mulig å kjøpe kun trekket og det er jo genialt.

Ei venninne av meg har ulik farge på bag og sportsvogn. Det virket jo litt kjekt. Kan ha søtere farge på bagen da:)

Skrevet

Hei dere som triller ew.

Jeg er også veldig fornøyd med vognen og har allerede fått 2 venninner til å kjøpe den!!

Jeg har sort vogn men med rosa fleecepose og stelleveske. Anbefaler å kjøpe stelleveske og fleecepose til vognen. Stellevesken er genial med 2 lommer på siden for flaske.

Vi skal også kjøpe reisebagen nå når vi skal ut å fly!

Siden du ikke vet hva du får ville jeg valgt sort, aqua, lime eller army. Det passer jo til alle:)

Skrevet

Vi bruker bagen enda, men har den i army. Den er knalltøff og passer til alt.

Bagen er kjempegod. Stor og tykk madrass.

Lykke til:)

Skrevet

Heisann dere!!!

Min rosa easywalker sky er helt knall!

Vurderer å kjøpe en til for å ha en fast i barnehagen. Da skal jeg ha en i lime:)

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss en Easywalker i rød og den er helt digg:)

Skrevet

Hei.

Kult at det er flere med ew her. Jeg skal kjøpe meg under messen foreldreogbarn. Tenkte å kjøpe i lime hvis de har.....

Det går vel like bra til gutt som jente? El hva synes dere?

Skrevet

Går det ann å "ligge" i den? Fra når kan mam bruke den? Og hvor mye koster den?

Skrevet

Man kan ligge i den, evt kjøpe bag til. Noe jeg regner med de fleste med spedbarn ønsker. Med adaptere til bilstol betalte vi 6500,- på Barnas Hus. Bruker BeSafe Izi Sleep og det funker utmerket.

Vi har en svart EW Sky til jenta vår. Veldig fornøyd. Regner med det er den eneste vognen vi trenger... Visste ikke at den var så pop! Så i bladet til F&B-messen at den var kåret til årets babyprodukt 2007 i Nederland. Ikke dårlig!

Skrevet

Jeg har den i fargen aqua til min gutt. Den er veldig fin og har fått mange positive kommentarer på den.

Skrevet

Jeg skal hente min EW duo imorgen. Den er RØD.....er til jente og gutt.........gleder meg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har vurdert mange vogner. Men ser at Easywalker blir det beste valget. Ser det er mange som er fornøyde med den.Vi skal kjøpe vogn til helgen og det blir såååå kjekt:)

Tror jeg skal kjøpe den i army green. Den er jo knallfin både til gutt og jente synes jeg.

Skrevet

Får snart duowalker sky (tvilling/søskenvogna) til mine to gutter i aqua/turkis...

Gleder meg!

:)

Skrevet

Jeg har en classic og den er rød. Kommer nok til å velge en annen farge på bagen, når den etterhvert skal brukes til en liten bror eller søster. Kanksje kan bagen være i sand.

Skrevet

Aqua...og jeg elsker den:)

Skrevet

Vi var så "kjedelige" og valgte den i svart :P

Skal heller lage den mer guttete ved bruk av blå ting ved siden av.

Sambo ville være med å bestemme, så da ble vi selvsagt enige om farge som passet oss begge to. Han ville ikke likt å trille en som var i KNALL farge, så da ble det nøytralt =D

Når jeg er så heldig at sambo engasjerer seg og vil være med å bestemme, så får han lov ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...