Gå til innhold

Tyske nettbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noe jeg ønsker å kjøpe i en tysk nettbutikk.

Er det noen som aner om det går greit å kjøpe fra tyskland???

- Kommer det ekstra toll o.l. på vognen f.eks?

- Kommer vognen frem???

Har dere erfaringer / hørt fra andre...??

På forhånd tusen tusen takk for svar !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi importerte bilstol, vogn og div. vogntilbehør fra pingpong. Ikke fornøyd, Venter fremdeles på vognposen som allerede er betalt og fortollet. Og det over et halvt år etter at jeg bestilte varene. Jeg kommer ikke til å importere igjen... Sendt dem utallige, titalls mail uten å få et eneste svar fra dem. Utrolig useriøst av dem å ikke ta utenlandske kunder på alvor. Har faktisk lurt på om jeg skal ta kontakt med det tyske forbrukerrådet e.l. Veldig kjedelig når sånt skjer. Men for all del, det er nok fullt mulig å ha mer flaks enn meg. Bare ikke bestill fra samme sted som jeg gjorde...

Skrevet

Men hvordan skal noen som helst klare å unngå å bestille fra samme sted som deg når du ikke sier hvilket sted det dreier seg om???? He he.

Skrevet

I øverste linje står det hvor jeg bestilte fra. PINGPONG heter butikken...

Skrevet

Ups, sorry, hoppet tydligvis over akkurat det der jeg, he he.

Men trodde de var veldig seriøse jeg.....

Skrevet

Jepp, det trodde jeg også. Men så feil kan man tydeligvis ta...

Skrevet

Vi bestilte der for 3 år siden og har bare hatt positive erfaringer med dem. Bestilte derfor igjen nå og venter fremdeles på varene, men det er bare 2 uker siden vi bestilte da....

Tror kanskje du har vært maks uheldig, har hørt om mange som har vært veldig fornøyd også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...