Gå til innhold

November: hvor mye beveger de seg??


Prins&Prinsessa

Anbefalte innlegg

her kryper han snart. kjempe moro. gleder meg til han får helt til. kommer seg opp på alle 4, men skjer ikke mer. han bare faller sammen som en sekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi har ikke kommet så langt enda:) Hun snur seg da, og vil helst ligge på magen, og klarer å snu seg rundt i sirkel. Men, kryper ikke, og er i allefall ikke oppe å på fire:) Men, blir morsomt når det skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller ingen kryping enda, men han snurrer rundt i ring i en fryktelig fart og åler seg sakte bakover. Han er blitt veldig glad i å ligge på gulvet så han øver nok på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hun akkurat lært seg å dra seg fremover på armene, så hun er rundt hele stua i løpet av dagen. Gårlitt i rykk og napp fremover men hvis hun ser noe veldig interessant kommer hun seg ganske fort fremover. Står av og til på alle fire og gynger, men det er lite. Ble faktisk mindre av det når hun klarte å dra seg frem så jeg håper at hun ikke hopper over krabbestadiet... Nå fungerer hun som en stor støvklut siden hun drar magen bortover så jeg må jo støvsuge betraktelig oftere en før.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fart hele dagen! Krabber, hopper med bakbena i krabbestilling, krabber ut av sofaer /stoler /senger (det er det morsomste han vet), reiser seg opp, tryner:) ruller og snurrer rundt. Jeg kan ikke la han være alene ett sekund, og det er litt stress kan man si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. skjønner at jeg bare kan jobbe hjemme en liten stund til... nå er han iallefall på samme sted..nesten da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fra rygg til mage, nesten fra mage til rygg, rundt sin egen akse, bakover liggende på magen, bakover liggende på rygg(humper seg bakover, hehe..) sitter selv om vi setter henne opp( ja,ja, vet vi ikke skal gjøre det, gjør det heller ikke, men måtte jo sjekke om hun kunne)

får hele kroppen opp fra gulvet med bare knærne i bakken, et lite øyeblikk før hun faller sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er d ikke noe kryping enda, men vi ruller fra mage til rygg, snurrer i sirkler og aker bakover. Får ikke helt til å rulle fra rygg til mage enda.. Men d er ikke lenge før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa beverger seg i sirkel, skyver seg litt bakover (mindre nå enn før), ruller rygg-mage, mage-rygg, og har så vidt begynt å åle seg litt framover. Hun åler seg kun hvis det er noe interessant like foran

henne:-)

 

Hun har ikke prøvd å komme seg i krabbestilling enda, og er ikke klar for noe sitting heller, ryggen "detter sammen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...