Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 På natta etter at jeg har gitt min gutt på 11 uker mat så er det ikke alltid vi får opp en rap før han sovner.. Men det hender han ligger veldig urolig.. Kaster seg fra side til side, men han sover, og sutrer ikke i søvne.. Skal jeg da vekke han/ta han opp for og få han til og rape?
Mamman til M&E Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Vanskelig spørsmål det der men jeg tror ikke jeg ville ha vekket han. Det er slett ikke alltid jeg får min lille til å rape heller og han er akkurat like gammel som din. Hender at han kaver litt i søvne men tror faktisk det ikke er så uvanlig. Du kan jo evt prøve en gang og se om det hjelper?
snartmammapåny Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Min gjør også det, jeg tar han opp og raper han og legger han ned igjen. Småen sover seg igjennom det hele, eller han sovner iallefall raskt til igjen etter rapen er oppe;) Viss jeg ikke gjør det så må jeg jo ligge å høre på makkingen hele natten, og det går ikke;)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Nei, hvorfor skulle du det? HVis han plages med luft, sier han fra. Hvis et barn sovver, plages han ikke. Vil du risikere å vekke han? HVis han virkelig føler for å rape kommer rapen uansett, det er nå min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå