Gå til innhold

Hei! Ul i morgen. Flere okt mammaer som skal??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg var på ultralyd for et par uker siden - og det var utrolig morsomt å se. Var på Rikshospitalet og der hadde de nettopp fått nytt UL-apparat, så vi så veldig mye. Og det var bl.a. ikke tvil om hvilket kjønn babyen har ;-) Det blir en gutt! Ikke at det betyr noe fra eller til, mest nysgjerrigheten som blir tilfredsstilt. Men gikk og kjøpte en søt liten body med blå elefanter på....litt som en symbolsk handling. Lykke til med din UL!

Klem,

Anonym: Jeg spiser det samme som alltid under svangerskapet, men har merket jeg blir dårlig av kylling (som jeg ELSKER - kunne spise det 4 ganger i uken til middag før...) Er det avgjørende for kjønn tror du?? Mat altså...

Tror det blir gutt her også, kanskje jeg og skulle kjøpt noe symbolsk....

Gleder meg enormt... Virker til å være en stor opplevelse....

Annonse

Jeg skal også på Ahus! :) hihi, men jeg gleder meg... :)

Har hørt masse positivt selv om sykehuset er gammelt og slitt! (Heldiggriser de som skal føde i '08, de får alt nytt...)

Skal på ultralyd om en uke på Haukeland! Da får vi vel høre for tredje gang at vi skal ha ei jente!

Hei!

Jeg skal også i morgen på Ullevål. Har time kl 14.00 Gleder meg utrolig mye, men må innrømme at jeg er ganske nervøs også.

Er usikker på hvilket kjønn det blir. Har alltid trodd jeg skulle få gutt, men alle rundt meg tror jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...