Sibylla Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hei! Fikk tlf fra sykehuset nå, med beskjed om innvilget keisersnitt 9 juli!! Det var en god beskjed å få, etter masse tårer og vonde tanker.. Lykke til dere andre også! Tilhører Sykehuset Telemark
superbabe007 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 gratulerer!!! så godt for deg å gå resten av graviditeten å slippe og bekymre deg for dette ) håper selv på positivt svar etter jeg skal på samtalen 1 juni....
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Gratulerer så mye med innvilga ks.. Bare 9 dager før jeg skal ha mitt =o) Utrolig deilig og vite at man bare kan slappe av resten og faktisk glede seg over at man skal ha barn =o) Lykke til .. =O)
Fridulf Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Gratulerer så mye Gled deg! ikke lenge til nå!!!
SusyQ Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Gratulerer! Så utrolig godt å høre:-) Topp om du føyer deg på lista "Her får vi keisersnitt" http://www.barnimagen.com/forum/thread/9262285 så andre som skal på samme sykehus som deg kanskje kan puste litt lettere. Ønsker deg masse lykke til med fødselen Sibylla :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå