Gå til innhold

Det er ikke bare bare å være gravid!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gleder meg sånn til ultralyd!! har ikke fått høre hjertelyd eller noen ting!.. er i uke 15 nå.. hun trykte å trykte på magen og virka ikke som hun fant noen ting,, hun var dansk og grådig ung(!) ikke noe måleband, ingen spørsmål om jobb eller noen ting..

fikk ul i uke 18 sa hun, men har ikke fått noe i posten enda... lengter etter å få en bekreftesle på at det er noe der!!

har fått gigantisk mage, som dere kan se når jeg legger inn bilder i helgen=)

har gått opp i underkant av 2 kg...

Litt greit å høre med dere andre hvordan det er med dere?? er jo i samme mnd=)

Er ikke lett å være gravid!! det er så utroolig mange tanker og bekymringer og sp.mål man går rundt med... sikkert særlig førstegangs..

noen som har termin sent som kjenner liv??? tror jeg gjør av og til, men kan gå mange dager mellom...

oj ble litt langt men;)

Fortsetter under...

ja, det er lett å bekymre seg!!

innbiller meg at noe er galt hele tiden, til tross for en ul i uke 12, fikk høre hjertelyden da, og alle mål var fine, hjernen var på plass, legen sa at sjangsen for at noe skulle gå galt, var lik null..men alikevell....

tror legene ikke hører etter hjertelyd såpass tidlig, er at det er vanskelig å finne den, og hvis de ikke finner den, blir vi ganske redde (uten grunn) det betyr jo ikke at hjertet ikke slår, det kommer ann på hvordan babisen og morkaka ligger!

tror jordmor er flinkere sånn sett! de er mer erfarne og finner den raskere! skal til jm for første gang om en ukes tid, og skal kreve at hun finner den!

hvis jeg var deg, ville jeg ringt sykehuset du skal føde på for å bekrefte at de har satt deg opp på ul, jeg fikk min innkalelse for lenge siden (skal på ullevål..) har hørt om leger som har glemt å sende inn søknad!! ikke for å skremme deg, altså, men bare for å være på den sikre siden!! Lykke til vidre, da! :)

Hei Lidde,

Er lett á bekymre seg ja... :-) skal ikke väre bare bare dette her nei! :-)

Jeg har termin 26 november og jeg har kjent den lille tre-fire ganger ná :-) Men det er nok bare tilfeldighet som gjör at den er borti sá jeg kjenner det- ligner jo mest pá en fisk som spreller- men forrige dagen var det et lite "dytt" i magen... skulle vel ta fart! hehe.

Sá ikke bli redd hvis du ikke kjenner sá mye til bebisen enda.. de er jo sá smá at de har nok av plass enda á boldtre seg pá og svömme rundt... :-))

kommer en herlig tid fremover ná... sommer og spark i magen! hva mer kan en be om??? :-))

Man bekymrer seg gjerne mer enn man egentlig behøver hehe, kanskje gjerne spesielt når man skal ha barn for første gang. Man aner ikke noenting om hva som er normalt for alt kan i grunn være normalt helt til det skjer noe man kanskje ikke merker selv.

Tror du heller bør glede deg over at magen vokser seg stor og god, er jo et godt tegn at du får mage. Har hatt en UL i uke 9 og en nå i uke13 og har sett liv og hjertet slå, men har ikke hørt hjertelyden. Var hos legen i forrige uke og han prøvde å finne den men fant den ikke. Han sa jeg ikke måtte bli redd for det var fortsatt tidlig:)

Har ikke kjent noe liv enda, men håper det kommer snart:)

Heisann

Jeg har termin 2 november, tror ikke jeg har kjent noe enda heller.. Er første gangen jeg er gravid, så vet jo ikke helt hva det dreier seg om heller. Tror du skal ta det helt med ro med at du ikke har kjent noe enda, fortsatt litt tidlig... Håper du snart får innkalling til ul, da får man jo et tydligere svar på om alt er i orden.

Jeg skal på ultralyd den 1. juni, gleder meg masse til det. Hadde en ul når jeg var i uke 7, hørte hjertelyden, helt utrolig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...