Gå til innhold

Da er plassen din, Sunniva78! :o)

elly belly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har varmet den opp for deg på forhånd, så det er bare å legge seg i gropa og bli riktig så komfortabel. Her skal du bli i ca. 8 måneder!

Er så glad så glad i dag og en smule trøtt selvsagt. ;o) Men åååh så artig og fortjent! Grattis igjen.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, her har vi rigget frem alt det beste av det beste, så nå var det på tide du kom hit. Det var bare du som mangla her nå, så nå er alt som det skal være.

Er overlykkelig på dine vegne vennen. Og gleder meg enda mer til å treffe deg (og li-li) nå. Håper bare ikke du blir så dårlig at du ligger å spyr...

Har nemlig hørt at slike tilfeller kan skje når man er gravid??.. hehe..

Det får du ikke lov til, ikke den dagen i allefall.. for jeg skal klemme deg!!!!!!

Klem til sunniva :)

Skrevet

Hihi, du ser hvem Gøril gleder seg mest til å møte siden jeg står i klamme. *fnis*

Hvis du likevel spyr den dagen, så skal vi stå på hver side av deg på dossen og holde håret vekk og gi vekk alle triksene i boka for svangerskapskvalme. Dvs. ingen. ;o)

Tenk så artig! Alle 3 er gravide nå! :o) Wohoo!

Skrevet

Jeg gleder meg MYE til å møte deg li-li.. Kanskje ikke så mye som Sunniva..

Tulla :):)

Gleder meg like mye til å se dere BEGGE TO, så selv om du stod i klamme li-li, så var det ikke sånn ment altså.. :) kors på halsen, klikklås i bakken og alt det der !!

Men ang. spying. Jeg og li-li har triksene vi vettu. Vi var jo så og si ikke dårlige;)

tafs... ;)

Skrevet

Må bare henge meg på denne jeg!

Synes det er såå artig at endelig kan komme inn hit Sunnniva!

Og jeg kan love deg at er det 2 blir du dobbelt så kvalm og dårlig :)) Det ble nemlig jeg. Men det er vel verdt det!!! Og utrolig hvor fort en glemmer det negative i ett svangerskap.

Krysser fingre for at alt skal gå bra denne gangen! Det har du virkelig fortjent etter alle nedturene du har hatt.

Lykken SKAL stå Sunniva bi denne gangen!!!!! :)))

Stor klem

Skrevet

Tusen takk, dere er verdens beste:-)

Er så hoppende glad for å komme inn i "det gode selskap", hehe.

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten Sunniva!!!! Denne spiren sitter godt, dette kommer til å bli kjempebra! Blir fint å ha deg inne på sliter-siden!

Klem

Skrevet

Gratulerer sååå mye med graviditeten!!! Dette var virkelig fortjent!! Om 8 måneder sitter du med et nyyyydelig nurk i armene. Kos deg i tiden framover.

Klemmer

Skrevet

Åh! Gratulerer så mye, Sunniva78 - nå ble jeg veldig glad:-)))

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...