Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Lillemann har en stor sprekk bak det ene øret. Jeg aner ikke hva det kommer av! Noen som har opplevd det samme? Hva kan jeg bruke på det? Han har så mye hår og det setter seg fast i såret, stakkar liten.
Stratos med 3 barn Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Dere må sikkert tørke han mye bedre bak ørene etter bad/vask. Gå på apoteket å spør etter salve, pass på å holde det tørt og hvis håret virkelig er i veien bør du kanskje klippe det akuratt der... Det er mine råd:)
Anonym8579 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Mathias hadde det samme da han var mindre. Vi smørte vel med noe krem, men husker ikke hvem. Spør på apoteket du. Og vær nøye med å tørke bak øret etter bad
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 hei.. Steffen har også lett for å bli "romperår" bak øret. Tror han var 3 mnd da jeg oppdaget det. Huff for en dårlig mor.... Nå vasker jeg godt vær dag, og hvis han er rød, smører jeg med zink
the_fat_lady_sang Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Pass på at tørke ordentlig etter bad, så blir det borte ganske kjapt. Smør med zink hvis det er for ille.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 jeg har ett veldig godt tips...snuppa mi ble sår i vælkene i halsen så jeg kjøpte em spray på apoteket som heter aderma...spekkene forsvant på 1 dag...helt utrolig!!! ) den sprayen er vist også veldig fin å bruke på vannkopper og lignende... koster ca. 130kr, men det er værdt det...)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Sånne sår oppstår ofte når man drar gensre/bodyer over hodet. Genseren/bodyen drar øret oppover den gale veien,og det blir en liten rift. Hjelp til når den skal over hodet,så slipper du sånne sår.
storesøster og lillebror Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Lilletupp her har også et slikt sår bak d ene øret. Er bedre i perioder. Passer på å være flink til å tørke etter bad. Smører ofte, bruker A-krem og syns d funker. Har ikke tenkt på d m bodyer/gensere over hodet, men d kan selvfølgelig være en årsak. Takk for tips!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Er jeg helt på jordet, men er det ikke en type soppinfeksjon når det blir snne sår? Om det er bak øret, i dobbelthaka eller mellom tærne, jeg mener å ha hørt at det er sopp... Men det skal vel gå vekk av seg selv med grundig tørking (blåse det tørt) og event ha på zinksalve. Uff, høres ikke godt ut med hår i såret... Håper han blir fort bra!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Gutten min har det også slik, men det er fordi han drar seg så i ørene, og klør. Din gjør ikke det han også da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå