Gå til innhold

Jeg er visst gravid.....

Anbefalte innlegg

Plutselig har hele denne graviditeten blitt kastet over meg føles det som. Har vært så sliten nå den siste uka, det er et mareritt å komme meg på jobb. Ryggen verker, og kroppenføles kjempetung! Heldigvis bare to uker igjen å jobbe, men akkurat i dag føles det som en evighet. Flere som har blitt mer og mer sliten nå???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9392149-jeg-er-visst-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! kjenner meg igjen ja. Har hatt en veldig fin og god periode med overskudd og godt humør. Men merker nå at det begynner å slite mer.

Er trett og lei.

Magen begynner å bli så i veien også.

Har akkurat blitt sykmeldt fra jobben,orker ikke slite meg helt ut.

Skal kose meg resten av svangerskapet hjemme og ta vare på familien min. Føltes som ett nederlag å sykmelde meg ,men jeg er glad for det nå.

Fin termin du har!! Samme dato her.Forma mi har faktisk komt seg litt i det siste. Forklaringa eg har fått er at hodet har gått ned i bekkenet,og at dette no er meir stabilt, difor har eg ikkje så mykje plager i bekken og hofter lenger. Tidlegare kunne eg risikere og ikkje greie å kle på meg sjølv, men no spring eg nesten i trappa.

Men selfølgeli er kroppen tung, blir fort sliten. Og magen står rett ut, slik at den er ofte i vegen. Det er også tungt å bøye seg etc. Men har ei tulle på 3 år, slik at eg må nesten ver ei aktivitet for hennar del. Sjøl om de innebær at når kl er 21 er eg heilt "skutt" og må ta kvelden.

Men får eg spørre kvifor du har berre to uker igjen på jobb? Eg skal ta til i permisjon 15 juni - tre veker før termin

Jo jeg syns det var et pes å komme seg på jobben og da når jeg var hos legen sist gang så nevnte jeg det for ho at jeg sov dårlig og ikke hadde særlig mye ekstra energi etter arbeidsdagen.

Da ble jeg sykemeldt og jeg har ikke dårlig samvittighet for det. Man skal ikke tyne seg til siste slutt....

Man skal ha energi til å ta vare på ungen når den kommer også...

Hadde jeg vært deg så hadde jeg snakket med legen min.

Lykke til:)

Ja vi har den kuleste termindatoen:-)

Jeg tar ut en uke ferie rett før permisjonen, derfor slutter jeg litt tidligere. Selve permisjonene starter ikke før den 15.juni for meg heller, men har som sagt ferie før da. HELDIGVIS! Er så glad for at jeg har bare to uker igjen. Har ikke vært borte fra jobben en eneste dag pga svangerskapet, så denne ekstra uka unner jeg meg:-) Men vi skal flytte inn i nytt hus da, så "ferie og ferie" .... håper bare alt blir klart til snuppa kommer.

Høres veldig kjent ut.. Storebror er 2 år og 5 mnd, og når han legger seg kl 20, setter jeg rompa nedpå for første gang iløpet av dagen. Et helt annerledes svangerskap (og mye mer slitsomt nå på slutten) enn med nr 1. Da hadde jeg kun meg selv å tenke på. Ikke nå nei, selv om pappaen er flink og hjelper masse til.

Jeg har termin 6.7.07 og går ut i permisjon dagen før dere.. ;-)

Fus til å føde ;-)

Annonse

OK, då forstår eg:) Står virklei respekt i at du ikkje har vore borte frå arbeid eineinaste dag pga svangerskap. Då unner eg deg verkeleg den ekstra veka!! Sjølv er eg delvis sjukmeldt, og jobbar tre dagar i veka.

Veit kva du meiner med "ferie, ferie" Vi held på å bygge på huset, og med ein mann som jobbar off shore, og ikkej har vore heime på ein mnd går det ikkje så fort framover. Håpar berre vi vert ferdig med til bebisen kjeme!!!

Lykke til med ferie, permisjon og fødsel!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...