Gå til innhold

Dumt å ha sex dagen før innsetting? Fryseforsøk.....

Anbefalte innlegg

Ikke fordi vi absolutt må, men nå blir det lenge til neste gang.....Er litt skeptisk til å hoppe i høyet i rugeperioden. Hva, om hvis - ikke sant?Gjør dette noe nå, siden jeg ikke har hatt uthenting er det ingen infeksjonsfare? Men jeg tenkte mer på livmorhalsslimhinnen, hva hvis evnt naturlig befruktning i tillegg (hadde jo vært fint det, men..bare det ikke klusser til alt.) Er det noen grunner til å ikke ha sex dagene før innsetting, frys? Takker for svar.

Skal sette inn i morgen!! Gleder meg faktsisk denne gang. Mitt 3. forsøk og jeg får nå de 2 eggene jeg ønsket....hvis de overlever opptiningen da.

Fortsetter under...

Nei det tror jeg ikke!! på st.olavs påpeker de at samlivet ikke må opphøre i denne prøveperioden. Vi hadde sex dagen før innsetting. Vi vil jo også minnes at vi var nære hverandre når barnet blir unnfanget..om du skjønner hva jeg mener. Jeg tror nå heller ikke at sex er skaldelig i rugetiden. Da hadde ikke de på st.olav sagt at det er fritt fram :-)

KLEM..og kos deg ;-)

Hei. skjønner dilemmaet. Vi skal ha fyseforsøk i september. Vi har et mislykket forsøk nå 23.05. Ved dette forsøket fikk vi beskjed om å ikke å ha sex de første 14 dagene etter innsetting (og heller ikke karbad eller bassengbading pga infeksjonsfare). I tillegg fikk vi på forhånd beskjed om at mannen skulle ha utløsning i løpet av de 10 siste dagene men ikke de to siste før forsøk. Men ved fryseforsøk er jo egget allerede befruktet så da skal det vel kanskje ikke ha noe å si. Litt kos skader vel ikke....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...