Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg, lenge siden nå.

Anbefalte innlegg

Høyde 155 cm

Startvekt julen 2005: 97 kg, bmi 40

Vekt julen 2006: 82 kg, bmi 34

Jeg var så nær, så nær og komme meg under 80 kg, men nei da. Siden jule har jeg gått opp og ned mellom 80,5 og 84 kg. Ikke har jeg minsket noen cm heller. F*** altså.

Spisingen min har vært ganske bra nå, har hatt noen perioder hvor jeg har overspist igjen. Er inne i en sånn periode nå, det er litt derfor jeg skriver dette nå også. Jeg trenger å se det svart på hvitt for å komme meg tilbake til den gode, gamle rutinen.

Har forresten begynt å bake det rugbrødet noen la ut oppskrift på her, det er kjempenydelig.

Aktivitetsnivået mitt er helt OK om dagen, løper jo etter en (snart) 2 ½-åring fra morgen til kveld. Trener også tre kvelder i uka.

Huff, jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Skal til legen i juni og ta noen prøver, vet at hun kommer til å anbefale Grete Roede igjen, som jeg fortsatt ikke har råd til. Og det er ikke særlig motiverende.

Håper alle har det bra. Jeg er ikke så ofte på DiB og skriver lenger, men kikker stort sett innom hver dag.

Fortsetter under...

Vektklubben er gratis!

Men vet hvordan det føles å være umotivert og gørr. Kom deg inn i rutinen igjen. Begynn i dag. Ikke i morgen eller i overimorgen eller mandag. Det gir deg bare noe flere dager å overspise på mens du venter på ditt nye liv. Og det hele sitter i hodet. Denne gangen er jeg topp motivert selv, og det har gått som en lek! Jeg har ganske enkelt ikke råd med å få livstilssykdommer i en alder av 30, og leve resten av livet på medisin. Ikke når jeg kan fikse dette ved å ta meg i nakken. For meg var det en legetime som ga meg den nødvendige puffen. Jeg vil ikke ha høyt blodtrykk og høyt kolesterol. Fokuser på de posistive sidene ved å gå ned i vekt. Å bli slankere er for meg denne gangen en bonus, ikke målet. Men jeg klager ikke over det =o)

Håper du finner den styrken du trenger. Inne på slankenett.no finnes mange som oss. Der er det ofte mye ros, og motivasjon å hente.

Jeg har brukt vektklubben til grete roede aktivt siden jeg startet, den er kjempetopp.

Det gikk litt bedre med spisinga etter at jeg leste svaret ditt i går, men i dag våknet jeg selvfølgelig opp potte tett i nese og hals, stiv og uggen i kroppen og feber. Ikke matlyst i det hele tatt, men jeg må spise, suppe til frokost nå. Typisk at jeg blir sjuk når jeg bestemmer meg for å ta meg i skinnet igjen. Og etter sykdom er det jo enda vanskeligere å komme tilbake til de gamle rutinene. Det er absolutt ingen ting som går min vei for tiden. Æsj..

Uff kjære, kjære NessaS

Nå tar du de dagene du trenger på å komme i form igjen, så logger du på her når du blir frisk, send gjerne en pm til meg, så skal vi få motivasjonen på plass igjen. Tror det er lurt å lage en slik avtalt for deg nå, for da har du ikke laget et løfte bare for deg selv, men har også noe som venter å høre fra deg. Jeg sier som Doppler, kom inn på slankenett, der er vi en fin gjeng nå, har fått Doppler som en støttespiller der å, ikke bare her inne, og det hjelper utrolig mye, er helt gratis også slankenett. og du får en kjempe oppmuntrende tall linje som viser vektnedgangen din.

Ikke gi opp nå.

Klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...