Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Riene mine dabbet av når jeg fikk epidural, så da måtte jeg få drypp. Husker at når det dryppet sto på 240 var det helt forferdelig. Tror jeg var inne på tanken at jeg heller ville dø akkurat da. Fikk panikk da morkaken skulle ut, og de satte det på 800 eller noe sånt, men da merket jeg ingenting. Noen som husker hva deres drypp sto på, og hvordan det var. Kommer aldri til å glemme det tallet 240, hehe...
så var vi 4 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg merka ikke noe som helst til dryppet jeg da, men de skrudde det visst opp på full guffe for å få ut ungen. Hvem som vet hva det er da...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Vet ikke hva som er full guff. Det var en lege inne hos meg og vurderte, og hun sa til jm at 240 var maks hun kunne sette den på. Vet ikke hvordan de vurderer hvor mye som er maks for oss. HI
Stratos med 3 barn Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Hadde drypp, men iom epiduralen ikke virket, kan du si jeg fikk så det holdt! Jeg husker veldig lite detaljer fra "fødselen" dessverre. Skriver "fødselen" jeg for han satte seg fast å ble tatt med ks....
snartmammapåny Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 mener det sto 150, litt usikker, ikke det jeg tenkte mest på når det sto på som verst;) Men i følge jm så var der dobbel dose. Den ene jm ville skru opp dryppet, men da sa den andre jm nei fordi dryppet var dobbelt så det måtte hun ikke gjøre. Å så pass sa den andre jm bare da. så blir vel 300 det da..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Uff, hadde absolutt nok med de 240 mine jeg ja:-) Mi satt også fat stratos, men da de fant ut det var hun komt for langt ned til at ks var best, så da røsket de henne ut med sugekopp. Blir nok ks for meg neste gang ja. Gjør ikke dette igjen.. HI
manonym Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Hehe, kan ikke akkurat skryte på meg at jeg i det hele tatt tenkte på det dryppet. Vet ikke når de satte det på en gang. Hadde nok med å konsentrere meg om pusten=)
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Oi, er det folk som faktisk fikk med seg hva dryppet stod på? Jeg må si jeg er imponert:) Fikk drypp, men har ingen anelse hvor mye. Ensa knapt at de satte kanylen inn ( 8-9 ganger for jeg svetta så fælt at det sklei ut:) )
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Samma her, brydde meg ikke en dritt om dryppet... Fødselslegen måkte det opp på fullt, hva det nå enn er, men ikke søren om det hjalp noe. Var så sliten etter åpningsfasen at riene forsvant helt og gutten min ble tatt med sugekopp. Helt greit for meg... var bare glad det var over:-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Hehe, jo det har brent seg fast det tallet der. Ellers må jeg spørre mannen om det meste=) HI
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Dryppet mitt sto på 999 i slutten...
Arb.ledig husmor Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 Eg å fikk drypp, men ka det stod på kan eg dessverre ikkje si... Men var det lege inne til dere som ble satt på drypp? Eg hadde ingen bedøvelse da, så vet ikkje koffor riene svikta...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 24. mai 2007 #13 Skrevet 24. mai 2007 Kan ikke huske at det var en lege inne nei...
snartmammapåny Skrevet 24. mai 2007 #14 Skrevet 24. mai 2007 nei ingen lege, var jm som satte på dryppet.
wirre;o) Skrevet 24. mai 2007 #15 Skrevet 24. mai 2007 jeg hadde 160. fytteinnihulehelveteåjævligheter! aldri mere drypp! fikk ikke mere åpning av det heller, for jeg var så sterk at jeg klarte å jobbe imot det.. nettopp fordi det var så vondt... og det var før epiduralen, den var jo bare en drøm å få!!
kokko Skrevet 24. mai 2007 #16 Skrevet 24. mai 2007 Jeg hadde det ikke så mye... jeg ble satt i gang så jeg ble satt på drypp for å få i gang riene.. men mitt drypp stod på 35 og det kunne max gå opp til 180 sier min mann. det er jo greit å ha noen som husker detaljene... jeg kan ikke si at jeg likte å ha drypp... smertene eller riene kom jo så ofte og så vondt... jeg vet at jeg ville at de skulle skru de av men de ville ikke at riene skulle dabbe av... så jeg hadde de hele tiden... eneste smertelindring jeg hadde det var lystgassen... gud takk for den
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #17 Skrevet 24. mai 2007 fikk drypp, men aner ikke hvor mye. hadde ikke noen epedural eller noe, og hadd erier hvert 10sek så jeg bad så mye jeg kunne om å slippe, men ettersom at jeg hadde presset i to timer og satt bom fast så ville de prøve å se om jeg fikk mer effektive rier- uten hell, og enda en time med drypp og rier så kom sugekoppen frem........ merket egentlig ikke så mye forskjell jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå