Gå til innhold

da forlater jeg dere igjen


Stoltmai mamma:)

Anbefalte innlegg

Har vist hatt en SA, begynte å blø i dag, og blodet og smertene bare øka på utover dagen....

 

No skikkelig drit, trodde endelig jeg skulle MAMMA... Men men.... Lykke til alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trist å høre :) Lykke til videre med nytt forsøk, det går sikkert bra neste gang :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Jeg vet hvordan det føles, og føler veldig med deg. Det er så ubehaglig når det skjer, men det jo samtidig bra at det skjer før enn senere, med tanke på at det kanskje var noe galt med den lille spiren. Som hun over sier så håper jeg at dere blir gravide igjen snart! Det hjelper ofte å fokusere på alt det positive i livet ditt, så får man et litt annet perspektiv på det som skjer med deg nå. Men vet hvor vanskelig det er.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg opplever også dette i disse dager, desverre!! Begynte på trisdag morgen.. Har værtpå UL osv, tatt blodprøver +++..

Hadde liksom ikke trodd at dette kunne skje meg.. Var i uke 6 bar "gudsjelov".. Men var jo så happy vet du!

 

Det jeg egenlitg lurer på er, har der etenkt til å prøve igjen med en gang det slutte rp blø+ Eller vente en mens, og så begynne??

er så usikker, mange sier forskjellige ting... Vil jo ikke prøve med en gang hvis det øker sjansen for at det går galt igjen, men vil jo helst ikke vente heller...

 

 

Lykke til til dere i alle fall, så får vi håpe vi får en spire som sitter ti lslutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så leit å høre!! jeg vet hvordan det er...jeg har selv mistet to ganger på rad....fem uker siden sist...men stå på....for jeg er nemlig gravid igjen...uten å få mensen først...men jeg er fryktelig redd for at d skal gå galt denne gangen og..

føler med deg....ønsker deg lykke til....du blir nok mamma om ikke så lenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med både deg og alle andre som har opplevd dette. Jeg hadde en MA 14.mai.

 

Gynekologen sa at jeg måtte vente minst tre mnd før jeg prøvde på ny. Men da han var gått sa sykepleieren at hun synes det var fryktelig lenge og at det rådet som vanligvis blir gitt er å vente over en mens, mest bare for at da vet du når du skal regne terminen.

 

Jeg ringte en annen gyn som er regnet for å være veldig flink og han sa det samme som sykepleieren, og så sa han at jeg forøvrig skulle "høre" på kroppen min. Altså dersom jeg følte meg pigg og klar for å begynne på ny, så kunne jeg bare gå i gang.

 

Så lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ??? går det ann????

 

Hadde SA eller MA??? du fikk beskjed om at du kunne begynne så fort du va ferdig med å blø??? Gratulerer så masse... Ønsker deg masse lykke til... krysser fingrene for deg :)

 

Hadde du veldig vondt??? blødde du mye????

 

LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...