Gå til innhold

Må sees!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt syk i hode ditt eller??????

Skrevet

Hva faen er det du vil frem til?At det er mødrene sin feil at barnet deres får kreft eller dør ? I filmen viser di en død baby liggene i en kiste.Hvem skal det være godt for?

Syns du er helt pervers jeg.................

Selv om jeg har sluttet og røyke så syns jeg faktisk du overdriver sterkt--synes egentlig du er ganske blåst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Enig... Dette ble litt drøyt. Hvor mange av de sykdommene/skadene som kommer fram her er beviselig grunnet røyking?

Huff. Dette var bare trist, ikke noe hjelp for de som ønsker å slutte. Antakelig vil det bare føre til angst, stress og større røyksug.

Skrevet

Helt enig med anonym. Dette bør alle som sutter på giftpinner se, slik at det kan fatte hva de holder på med. For det er faktisk bevist at røyking kan føre til alle disse sykdommene. Og man kan ikke bestride fakta!!

Tenk på hva helsepersonell som jobber med disse tilfellene må se fordi at egoistiske mødre setter sitt eget nikotinbehov fremst.

Og hvis man ikke takler å se det, så STUMP RØYKEN!!!!!

Skrevet

ja dette fikk meg til å tenke!! siste røyke ble tatt for 1 time siden!!!!!!!!!!!!!

skal se hvor lenge eg klarer å slutte! fikk helt vondt inni meg.. offameg!!

men selv, denne videoen var på grensen va det værste du HI kunne lagt ut her!!

• 5 måneder senere...
Skrevet

fy f så sinnsyk du må være! folk får jo svangerskapsdepresjon av dette! har ikke ord!

Skrevet

Fy f.... så syk du er, vet du at dette er helt jævlig. Hvor langt kan mennesker gå for å ta røykere. Dette er tull folkens. Jeg har en onkel som er overlege på et sykehus og som jobber med kreftpasienter. Røyking fører ikke til kreft hos forteret. Det samme gjelder hvis den gravide har kreft, så overføres dette ikke til barnet. Jeg ringte min onkel og fortalte hva som enkelte mennesker legger ut på denne siden, han sa at det var best å holde seg unna slike forum hvis man ikke hadde kunnskaper da enkelte mennesker er helt råe. Man burde ikke ta halvparten seriøst av det som sto på slike sider, og han sa ogaå at han og andre leger hadde mye arbeid med å overbevise pasienter om feil de leste på slike sider. Jeg oppfordrer alle ut fra dette å ikke ta til seg dette tullet som enkelte kommer med, for dette er jo både værre en hets og mobbing det er jo å prøve å syke ned mennesker på. Min onkel som jobber med kreftsyke mennesker sier at det må være mennesker med store problemer som anviser slike sider, dette for å føle seg bedre selv. Dette er jeg enig i. Dette er for drøyt!

Skrevet

Gadd ikke å se de siden engang, skjønner etter reaksjonen til dem som har sett at det må være noe grusomt noe!!

Må bare si at DU MÅ Være helt syk for å legge ut en slik side, fy f.... ble helt kvalm jeg!!

Skrevet

Burde det stå.. æsj for et j........g kvinnemenneske du må være..

hva er det å se på den weben egentlig? Et dødt barn, eier du ikke respekt for dem som kanskje har mistet ungen sin eller?

Noe så trist og kvalmt!!

Skrevet

hertregud... tror du virkelig at det bare er røyk inni bildet der? dette kunne du spart deg for din feige dritt... HI..... hahahaha... må bare le av slike som deg....INGEN som kritiserer røykere TØRR og stå frem med nick.-. gjør det og så skal vi heller ta den diskusjonen...

Skrevet

hvem i all verden sitter og SØKER opp slikt på youtube!!!!!????????????

Skrevet

Synes det var en tankevekker og nydelig film, jeg........MOHAHAHAHAHAHAHAHA *ond latter* Bare KØDDA!!!!! :P

Det var grusomt, og HI er en innavel!!!!!

Skrevet

Her er det bare en ting å si;søk hjelp for din oppførsel, dette er alvorlig. Eller så er du bare ond.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...