Gå til innhold

Var 4-5 uker på vei ca,så kom det jeg fryktet....

Anbefalte innlegg

Va på legevakta nå, de mente det va en SA jeg hadde, blør som en foss nå, med klomper i... Kunne ikke ta ul siden jeg bare va 4-5uker på vei,skulle ønske jeg kunne fått ul, emn tror jeg bare stoler på legene her, hadde en kjmepe hyggelig lege som tok seg god tid, det er ikke ofte man komer over de synes jeg... men alt tydet på en SA...

Da har jeg opplevd dette også, er helt grusomt synes jeg, og min kjære samboer er kjempe lei seg, men godt å vite at e kan bli gravid da... Så da er det bare å fortsette å prøve når jeg slutter å blø, og smertene forsvinner...

Dette unner jeg ingen, så ønsker alle prøvere her lykke til, og krysser fingrene for at dere slipper å oppleve dette..

Fortsetter under...

d va virkeli synd:(

d e så faen at d skal sje...men man kan tenke at d va kansje til d beste,kansje barne va sykt,å at d va kroppen sin egen måte å ordne opp i d. veit d e vanskeli å tenke sann:/

men vi fe håpe at du blir gravid ijenn fort:)

sende en klem til deg jeg...

Hei!

jeg skrev dette i innlegget ditt på 1.tri også, men tenkte kanskje det var lettere å få svar fra deg her.., så derfor limer jeg det inn her også...

Jeg opplever også dette i disse dager, desverre!! Begynte på tirsdag morgen.. Har vært på UL osv, tatt blodprøver +++..(skal ta en blodprøve til i morgen for å se om HCG synker eller stiger)

Hadde liksom ikke trodd at dette kunne skje meg.. Var i uke 6 bare "gudsjelov".. Å miste senere må jo være enda verre!! Men var jo så happy vet du!

Det jeg egenlitg lurer på er, har dere tenkt til å prøve igjen med en gang det slutter påblø? Eller vente en mens, og så begynne??

er så usikker, mange sier forskjellige ting... Vil jo ikke prøve med en gang hvis det øker sjansen for at det går galt igjen, men vil jo helst ikke vente heller...

Lykke til til dere i alle fall, så får vi håpe vi får en spire som sitter til slutt!!

Heisann... Er ikke o gøy dette her nei, jeg tenkte å at dette skjer aldri meg, men det gjorde det jo... Jeg va 4-5 uker på vei, siden jeg mistet er jeg å velig glad det skjedde nå, og ikke om 2-3mnd.. det må være ille...

jeg fikk beskjed på legevakta om at det va bare å begynne å prøve igjen når e va sluttet og blø, så det kommer jeg nok til å gjøre, vil jo bare bli mamma, så håper det komemr til å klaffe ganske kjapt...

Men de tok ikke no blodprøver¨a meg, de tok bare en gravi test, som viste negativt, så i og med at e hadde hatt pos tester så mente de d va SA, har ikke tatt ul heller, fodi det va for tidelig til å se no, så han kunne jo ikke garantere noe, men 99% sikekrt at e hadde en SA. Forklarte jo alt, en laaannngg historie, hehe, han kejnte litt på magen min, og jeg forklarte hvordan vondt jeg har...

I dag blør jeg VELDIG mye, og har ganske vondt...

Hvordan tar din samboer dette da??? Min er ganske lei seg, men vi prater jo om det, godt å få snakket litt, så istad skulle han ut og kjøpe middag, kom han hjem med tre lange røde roser til meg, så han er bare helt hærlig... Hadde ikke takla dette uten han...

Ønsker deg LYKKE TIL videre... Gi meg gjerne beskjed om hvordan det går :)

Klem

Hei!

Jeg gikk først til fastlegen, som henviste tilUL, fordi jeg gjerne vile sjekke om det var noe der eller ikke. Endte på Ullevål for å ta UL, og der tok de også blodprøve, som jeg altså skal ta igjen i morgen.. Jeg hadde positiv test til dagenfør det begynte å blø jeg ! :o( I dag har jeg begynt åblø mer, og det gjør litt vondt. Så regner med at HCG har sunket i morgen.. Håper jo faktisk det, for vil jo ikke at det skal være exu!!

mannen synes det er trsit... Han ier selv at han ikke er sååå god til å snakke om sånt, så jeg har snakket endel med søstern min.. Hun er den enste jeg "får lov" til si noe omat vproøver og evt blir grvaide.. SÅ hun visste jo at jeg var det.. Resten får ikke vite noe før etter 12 uker! :o( Hanliker hemmleigheter!!!

Vi har jo en liten snupp på snart 2, så jeg tror mye av hans trøst er at vi faktisk har henne.. Men han vil jo gjerne ha en tilhan også, så han sier at vi bare får prøve igjen..

Så herlig med rosene da! Det hjelper at man kan snakke om det i alle fall!!

Vi får holde hvernadre oppdaterte på hvordan det går med oss!!

Jeg er som regel her inne! :o) (litt for mye!!) :o)

Ønsker derer også lykke til videre!!

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...