Gå til innhold

Alle som var på treff idag 23. januar!

Anbefalte innlegg

Meldte med hun fotografen, og hun sa at dersom jeg ønsket å ta ut papirkopier av bildene så måtte det gå gjennom henne. Eller så måtte jeg kjøpe rettighetene til bildene. Så tror nok at Smaskeli har fått en liten spesialavtale! Heldige du:-) Det er jo noe å ta med seg at man ikke får ta dem ut i papirkopier selv. Det er jo sånn alle fotografer opererer, så det er jo ikke noe rart i det! men greit å vite på forhånd!

Fortsetter under...

Enhver kunstner har jo copyright¨på sine kunstverk, og det er jo deres levebrød så ikke noe rart idet! Viktig at ingen misforstår meg! Skrev bare dette innlegget siden vi diskuterte dette idag på treffet, og nå har jeg fått klarhet i hvordan det er. Det er jo en dyktig fotograf som gjør dette veldig billig for oss! Bildene av Selma ble kjempe fine:-) Så vil absolutt anbefale henne! Veldig flink:-)

Ja, jeg har snakket med henne i dag (fotografen) og det var visst ikke meningen at man skulle lage kopier utenom henne - jeg har jo ikke vært klar over hva avtalene har vært, så har prøvd å holde meg litt nøytral.

Dersom det er flere der ute som ønsker en forholdsvis billig fotograf, så kan dere ta kontakt med meg (det er bestevenninnen min), og så videreformidler jeg info om fotografen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...