Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Tfk joggster,god vogn som er utrolig lett å trille!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 bugaboo cameleon, fanatstisk vogn:)
vårspiren Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 En Simo kombi 2006 mod. samt et Quinny buzz 2007 mod. Begge i sort. Veldig fornøyd med trillekomforten på begge to, det er to svært ulike vogner på mange måter. Allikevel er de begge gode på hver sin måte synes jeg. Simoen er perfekt når jeg går lange trilleturer i skog og mark eller til butikken og har tunge poser. Det er den jeg bruker "hjemme". Stor og romslig og ikke minst stabil. Quinnyen er perfekt på reiser o.l. Den er fast inventar i bilen siden den er så nett og fin, man kan klikke på bilstolen på understellet (har hatt mye glede av den funksjonen). Den har vært til stor nytte på utenlandstur, dyreparken, ikea og lignende plasser. Med andre ord er dette en vogn som trives best på jevne underlag. Angrer ikke på kjøpene og hadde nok valgt det samme om jeg skulle hatt vogn på ny.
utstyrsdilla13 Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Easywalker SKy. Det er en supergod vogn å trille. Lett og legge sammen og tulla vår elsker å sitte i den. Den er god fra nyfødt med stor bag. Vi sjekket alle trehjulinger på markedet og ingen som slår størrelsen på bagen! Ew er kjempegod å trille både på shopping og i terreng!' Vi bruker den også mye når vi er ute å reiser og da har vi ew reisebag som beskytter vognen og man slipper å stresse med poser på flyplassen. Vognen får plass i trillekofferten. Det er genialt. Hilsen fornøyd eier av ew!
Hidjey Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Linneas_mamma: Der lurte du meg også til å kjøpe en buzz, gitt. Må bare vente på at pengene kommer nå, så er det rett ut for å kjøpe ny vogn til minimannen
mammaentiltrulte Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 teutonia prestige er kjempe fornøyd med alt ved den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå