Gå til innhold

Ikke vær så nervøse jenter!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har etter jeg kom inn hit merket at det skrives mye om SA og MA og merker selv at jeg blir paranoid av det...

men husk at så lenge dere tar forhændsregler så går det veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig ofte bra...

tenk positivt og gled dere istedet for å være redd for alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det kan kanskje bli litt mye fokus på dette, men jeg synes egentlig at det meste blir samlet i egne tråder? Kan bare snakke for min egen del, og jeg tør faktisk ikke glede meg over dette før jeg har vært på ul, for jeg var så utrolig glad sist jeg var gravid......og ble så utrolig skuffa når det gikk galt. Da er det vanskelig å tenke at det går som regel bra!

Men jeg ønsker jo ikke at alle skal gå rundt å være nervøse for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et par råd fra da jeg var her inne!=)

 

styr unna "jeg har mistet" eller "sa" innlegg dersom du er bekymret for deg selv, det skaper mere uro og stress...

man føler ofte da at det nesten alltid går galt og at dette blir å hende med akurat MEG og...

 

Tenk POSITIVT, og framover!

 

IKKE les provoserende og negative innlegg fra anonyme, di prøver bare å se ned på deg, ikke la dem=)

 

Vær hyggelig mot andre så er dem hyggelige mot deg=)

 

håper dere får en fin tid her inne og at dere alle blir å se på 2.trimester når deres tid er der=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt akkurat å tenkte på det når jeg så dette innlegget..tenkte at å pine seg selv med å lese om sa/ma ikke er spesielt lurt når du selv er gravid å bekymrer deg...jeg er paranoid nå..var ikke det med førstemann men....skulle egentlig bare skrevet sånne innlegg på en ma/sa side,og bare positivt eller sp.mål på denne siden...men jeg skjønner at folk som er så uheldige å mister sitt ufødte barn kan ha behov for å få letta på trykket til noen du ikke vet hvem er altså... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er egne forum for abort og mistet barn... har sympati for dere som har mistet men har åsså sympati for andre som blir veldi bekymret. Skriv iallefall i overskriften om det gjelder disse tingene så vi slipper å lese viss vi ikke vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...