Gå til innhold

kan man føde vanlig etter to keisersnitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke så sikker på dette, men uansett skal inn på samtale i juli etter to akutte keisersnitt bak meg. Legen sa til meg ved sist fødsel at det skulle vurderes hvilken forløsningsmetode jeg skulle ha. Og i SUS sine rutine skjemaer så står det også at keisersnitt skal VURDERES etter to eller flere keisersnitt. Leste også noe om at hvis det ikke foreligger andre indikasjoner på keisernitt så var det trygt å føde vaginalt etter to keisersnitt...... Jeg med to akutte keisersnitt bak meg, ønsker ingen vaginal forløsning, har mistet troen på at det kan gå bra.... Snakket også med jordmor om dette og også hun sa at keisersnitt vurderes individuellt selv om man har to snitt bak seg. Altså må jeg vente til juli for å få svar på dette........?????

Må bare dytte i håp om at noen ser på dette. Når jeg leser innleggene i "Er det farlig å ha tre keisersnitt" så er jo innleggerne helt klare på at det er helt uaktuelt med vaginal fødsel etter to snitt. Men dette virker som ingen selvfølge ved SUS.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...