Gå til innhold

TFK twist eller pro3. Hvor finnes de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så lite respons på barnevognsdebattsiden at jeg prøver meg her jeg.

Jeg er førstegangsfødende og totalt forvirret etter å ha gåt rundt i forskjellige butikker for å finne fram i denne jungelen. Har etterhvert nesten landet på TFK. Denne er dyr men veldig fin. Barnas hus anbefaler jo denne TFK twist på det varmeste, men så hører jeg plutselig at at TFK pro3 er en mye bedre vogn.

Er det noen som har erfaring med disse tfkvognene? fordeler, ulemper og noen som vet hvor de selger pro3 (bor i Oslo)? Vil jo gjerne fått sett den.

Super takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Er ike sikker på hvor i Oslo du kan se Pro 3,men gidder du dra til Hønefoss,har de den på Skeidar der...Både den og Twist'en så kan du jo sammenlikne selv;-)

Pro 3 kan snu sitteretning,det tror jeg er den eneste fordelen jeg kan se den har i forhold til twist'en.Den virker mye tyngre og klumpete...

Skrevet

De har TFK på Barnas Hus. Jeg kjøpte min twist på www.babyjungle.nl og er kjempefornøyd med både rask levering og flere tusen kroner spart!!

Skrevet

Tror ikke de har pro3 på Barnas Hus,har ikke sett det i utstilling.

Skrevet

Av de to hadde jeg uten tvil gått for twisten, det er en knall god vogn.

Pro 3 er tyngre og har vistnok en så liten sportsdel at den ikke holder særlig lenge. Den har heller ikke svingbart forhjul. Du kan kjøpe forhjul og bytte ut så det svinger, men dette er et mye dårligere hjul.

Twisten derimot er blant de største på markedet så den holder hele vognperioden, men den blir ekstremt liten sammenslått. Den er også utrolig stødig og ellers helt super.

Den som har sakt at Pro 3 er en mye bedre vogn vet ikke hva hun/han prater om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...