Gå til innhold

Trilletur i morra, Vinglepetriner?

Anbefalte innlegg

Vil bare si ifra at jeg ikke kommer... c",) Bilen skal på service i morra, og jeg gidder ikke GÅ til byen for å være med på trilletur... Hehe...

Hvordan står det til med dere da damer? Det blir bare stillere og stillere på sidene her jo...

Det er forresten 18 små dager til jeg skal begynne i jobb igjen, UUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9389275-trilletur-i-morra-vinglepetriner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UUUUUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!

vart skræmt no ja!! 18 dager til du beg å jobbe?? what? Hvordan gjør du det da med Martine?? Eller har Thomas pappaperm da? hmmm...spennende...blir sikkert deilig å jobbe litt også...(jeg synes jo ikke det, men prøver å backe deg opp og være positiv da...knis)

Dumt at jeg ikke hadde muligheten i går, som trodd... Nå er det noen uker til neste gang! Men det er ålreit å få epost og sms også. Det er noe tull med det der msn-greia mi. Skal få gjort noe med det. Håper dere får en god juni, da, jenter. I dag har jeg virkelig ikke fått gjort husarbeid.... Det får blitt slutt på å sulle rundt, hihihihi. Er spent på høsten..... Har nemlig søkt en jobb, ugh! Veldig fin jobb, men ingen barnehageplass..... Har Mona fra januar, da, Heldigvis!!!!!! men de vil vel ikke vente på meg fram til da, sukk. Det får bli som det blir, så Tvi tvi!

Riktig god sommer, da jenter!!!!!

hei hei!!

Du, det kan jo være at vi kunne funnet en løsning på barnepassproblematikken din fra høsten av da... Anita skal ikke ha kristine her før i oktober, så jeg kunne evt hatt simone fra august til hun begynner, og så frra jul igjen... det blir spennende om du får ny jobb da!! Gosh... Jeg har tenkt og tenkt, det hadde virkelig vært veldig supert for meg om jeg hadde fått meg jobb i madsebakken når jeg skal begynne å jobbe igjen... selv om det ikke virker til å være et bra arbeidssted, så kunne det evt være verdt et forsøk... det ville jo gjort alt så mye enklere for meg.. Og hvem vet, kanskje det rett og slett hadde vært spennende å prøve å jobbe for å gjøre denne barnehagen bedre? Om det er håp...knis...Jeg må jo regne med å bli mye alene de neste par årene også, siden vi skal bygge hus etc... Må jo få inn litt penger et sted... Om vi ikke vinner i lotto da!!

Jeg har også evt vurdert om jeg skulle vært hjemme til emma blir tre, men da må jeg uansett si opp jobben min...hmmm...vanskelig det her... Nei, la oss ikke tenke for mye på det nå! Nå skal vi ut og kose oss i solen! Ha en fin fin lørdag jenter!! Og hils alle gull-ungene!! De koser seg nok de også nå som det er varmere i været, og ikke trenger så mye (tykke) klær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...