Gå til innhold

Flere unge prøvere?=)

Anbefalte innlegg

Hei

Hadde vært koselig å skravle med andre unge prøvere=)

Jeg er 20 og er inne i den 7. pp. Sambo vil ta det litt som det kommer siden vi er så unge, så vi prøver desverre ikke så hardt som jeg skulle ønske.

Hva med dere? Prøvd lenge? Hvordan ligger dere an i syklusen?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9388725-flere-unge-pr%C3%B8vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

Jeg er 20 selv.. har det samme som deg.. sambo sier og at vi er unge å har god tid på oss... ikke stresse med noe.. men halooooo....

hadde ikm igår jeg.. å den kom den ja... så er temmelig gretten....

liksom... det er så utrolig mange som er gravide ass.. og det skjedde med et *uhell liksom.. men vi som prøver..nei er ikke snakk om... hva gjør vi feil.. stresser?..

klemklem*

Så godt å høre at det er fler i min situasjon som forstår hvor frustrerende det er. Sambo sier akkurat det samme, vi har god tid på oss. Spiller vel ingen rolle det vel, jeg har jo lyst på baby nååå. Kjempemange som er gravide, og pga et uhell ja, skikkelig irriterende! Tror det må være stresset som gjør at vi ikke blir gravide, men det er jo umulig å la være da.

Så trist at du har fått tanta=( Hu skjønner ikke at hun ikke er velkommen *kjefte* Håper den sitter for dere denne pp da. Når sluttet dere på prev? Hva driver du med, studerer/jobber?

Her er EL på vei, så best for sambo at han ikke er kjip de neste dagene;)

Klemme

Hei:)

jeg er 19år, jeg og sambo prøver og prøver, men d klaffer ikke:(:( jeg er snart i min fruktbareperiode, men da reiser min sambo bort på jobb, så da blir det ikke noe denne pp heller, å ikke den neste:(:( men vi har bestilt time til legen vi nå da, etter som at vi har prøvd en stund.. men d kan jo komme av at vi stresser sånn da.. ønske etter barn er ganske høyt.. han har en sønn på 5 år fra før da, så det blir hans nr 2.. ..

klem

Hurra:D flere enn meg..

Jeg er litt yngere enn dere da..jeg er 18 og han er 20.

Vi ble gravide med et uhell i desember, men fikk i 12 uke at fosteret mitt var dødt:( Så jeg vil fryktelig gjerne prøve igjen,sambo er ikke like gira som meg desverre, så prøvingen er litt redusert,men!

Syklussen min lever helt sitt eget liv, men har besøk av TR nå..

Hadde tenkt til å teste heftig denne mnd, for å klaffe skikkelig, men har ikke noe lyst til å stresse:(

hvis noen av dere er interessert i msn prat er jeg gledelig med på den altså:)

Hei musa88=)

Så trist å høre at det ikke klaffer for dere. Og så sinnsykt irriterende at sambo skal reise bort i den fruktbare perioden de neste pp'ne=(=( Hvor lenge har dere prøvd? Håper at spira sitter med én gang dere får prøvd i den fruktbare perioden! Hva driver du med, skole/jobb?

Jeg har også bestilt meg legetime, har så merkelige sykluser...

Klem

Annonse

Liinda:

Så koselig at vi er fler=)

Kjempetrist å høre at dere mistet, det må ha vært utrolig vanskelig. Krysser fingrene for at dere snart blir gravide igjen og at spira blir der i 9 mnd. Veldig irriterende med samboere som ikke er så gira, argh. De skjønner jo ingen ting;)

Jeg er interessert i msn prat=) Sender deg en pm med mailadr. Men kan ikke komme på i kveld. Eksamenslesing, æsj...

jaa jeg å.. vil ha baby nåå... men er vel kanskje det vi gjør feil, at vi er så sinnsykt stressa å overgira...

Ja tr merker nok helt sikkert at hun ikke er velkommen i det hele tatt!!hehe..denne mnd har jeg faktisk hatt mange tegn også.. så var veldig kjipt.. men får jo bare prøve igjen neste mnd :)

sluttet med pillen i september... men så er jo sambo et lite problem da når han i det ene øyeblikket vil, å i det andre blir usikker... er så frustrerende, for jeg skulle gjerne hatt baby igår liksom hehe...

klemmer

Annonse

Paulita:

Samme her! I det ene øyeblikket er han helt med på å ihvertfall prøve 1-2 ganger rundt EL, og i det andre øyeblikket mener han at vi trenger ikke ta den risken hver mnd. Ikke nok med at vi må være spente til IKM, men vi må jo være spente for om det skjer noe rundt EL og;) Skjønner ikke hva man kan si for å få dem med på å prøve ordentlig.

Har du mange venner som har barn? Jeg har en, hun har en nydelig sønn på 7 mnd. Jeg vil åååå! De andre venninnene mine er ikke i nærheten av å tenke på barn en gang.

Klem

hmmm er jeg den eldste? hehe. jeg er 22, men vi har ikke begynt å prøve enda. vi begynner i begynnelsen av juni, det blir så utrolig spennende. min sambo er 6 år eldre enn meg, så jeg vil at han skal få en baby før han er 30... så vi har veldig god tid, han er heller ikke halvparten så gira som meg:( hadde det vært meg skulle babyen vært her i går:)

hei=)

ej e 22 år (blir 23 til høsten) samboer blir 25. vi holder på me nr 2. fekk vår første dagen etter 18års dagen min. så d va verdens flotteste gave:) ho blir 5. ej he masa i 2 år på fleire,men samboar har ikke hatt lyst. men så kom han fra sjøen for 7uker siden å sa han var klar:) men han meina at vi ikkje e prøvara...vi e berre offisielt ikkje brukara av noke:) hehe!! men ej fe na me mej kvar gong ej he el.. men ditta e berre 2pp'en vår.... ej he ikm 30 mai:) å masse symptoma..så ej håpe masse!! ej hadde hormonspiral i 4år..så ej e litt spent på kor den he tukkla me kroppen:/

xxx fingrane for oss alle på at vi får en tidli 2008 baby:D

leo84: åssen ialle dager va d å få tvillinga i så ung alder?? vi fekk 1 å ej synst d va tøfft:)

Er vel en ung prøver jeg også, selv om jeg i likhet med leo84 har 2 barn fra før:)

Er 23, han er 30. Vi har to gull på 6 og 3,5år:).

Er i 1pp. Utrolig spennende...Tenk om det klaffer på første forsøk da?:)

Har foresten ikm 28.mai... "Bare"4 dager igjen.

Lykke til alle dere andre prøvere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...