Gå til innhold

Hvem her er for eller i mot skrikekur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i mot. Men hvorfor er du anonym på dette spørsmålet?

Skrevet

Hva er skrikekur?

Skrevet

Jeg er absolutt i mot skrikekur!

Skrevet

Enig med 'solstråle'.

Men det spørs på alderen da...mener å ha lest at man ikke bør bruke det med babyer under 6 mnd....noen som kan bekrefte dette?

Skrevet

Jeg er defiinitivt imot! (småsuttring før innsovning er okai, men skriking.. nei)

Skrevet

Jeg synes man må forsøke andre metoder før man går til det skrittet. Men har man prøvd alt og mislyktes synes jeg det er greit.

Skrevet

Hvis det er siste utvei så er jeg for. Men jeg ville satt meg skikkelig inn i det først. Men ikke til en hver pris. Vi har ett vennepar som gjorde det, og det fungerte kjempe fint..

Skrevet

Jeg er imot, mener at det som oftest finnes andre muligheter som ivaretar både barn og foreldre på en bedre måte....

Skrevet

mot!!!!!stakkar småinger..

Skrevet

Jeg er veldig imot!

Skrevet

er egentlig mot men hvis ingenting funker så er jeg for h, holdt på med den nå å har en så glad unge når han skal legge seg. kejmpefornøyd.

han ville bare opp.

men syns det opp til hver enkelt hva de vil gjøre. alle vil de beste for barnet sitt.

men er ikke godt hva en skal gjøre med babyer som skriker.

men ikke før 6mnd

Skrevet

Fullstendig imot. Prøvde det med førstemann noe som førte til att han til slutt ble helt hysterisk, selv om jeg brukte den såkalte oppskrifta til punkt og prikke, og turte ikke sove på sitt eget rom før han ble 4 år. Så nå med nr. 2 så kommer det ikke på tale!

Skrevet

imot, men når det gjelder sutring så tar jeg han ikke opp med en gang nei. Ikke alltid, i allefall ;)

Skrevet

Galskap..... her tar vi opp barna hele dagen når de sier fra.... og så skal vi la de ligge å skrike seg isøvn .... GALSKAP

Skrevet

Veldig imot.

At den "fungerer" på kort sikt, finnes det mange eksempler på. Men de langsiktige virkningene på barnets trygghetsfølelse, er blitt forsket på. Metoden "fungerer" fordi barnet gir opp håpet om at det blir forstått/trøstet/ivaretatt.

Skrevet

i mot skrikekur...men lar gjerne knøttet sutre litt før han sovner da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...