Gå til innhold

Gratulasjonsgave til venninne.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva pleier dere å kjøpe til venninner som har fått baby? Noen gode forslag? Hvor mye er det vanlig å bruke?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo utrolig mye søte babyklær i butikkene, men jeg synes likevel det er kjekt å kjøpe noe som varer litt lengre. Et teppe eller et mykt og deilig babyhåndkle er jo fint.

 

Pris varierer litt etter hvor nær venninne det er. 150 til 300,-?

 

Har noen ganger gitt gave til mor også. Det har vært suksess! En ansiktsmaske eller noe annet til litt "selvdigging"? En bok om barn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjellig ettersom hvor god venninne hun er, og hva det er hun trenger, men vanligvis kjøper jeg en fin sparkebukse eller et annet klesplagg. Jeg pleier vanligvis å bruke rundt 200-300 kroner, men bruker litt ekstra tid på å gjøre pakken fin. Da er det morsommere å gi den bort, og venninnene mine vet at jeg tar meg flid med pakkene de får.

Et annet sted her inne leste jeg om noen som hadde laget en fin gavekurv med tåteflasker, kluter, etc.. Det var en god ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med kurven var kjempesmart!

 

En venninne av meg er designinteressert, så til hennes baby ga jeg bl.a. en Marimekko-smekke. Den var utrolig søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på gave til den nyblivende mor eller til den nyfødte? Er det en god venninne, så har jeg pleid å kjøpe en liten sak til mammaen også jeg. Elsker å gi bort gaver. Et stort og godt mykt håndkle med en god krem eller noe slikt. Babyen får også et plagg, en bukse og bodye eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det er hyggelig å legge ved noe til mor også! Det var et fint tips! Kanksje et glass med Valium? He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...