*Mysillen* Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Ville bare si at jeg har avbestillt vår time til samtale der i juni... Så kanskje noen av dere som evt står på vent får den? ring ring ring
*Mysillen* Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 ja vi skulle hatt vår samtale i forkant av ivf forsøk der i juni... men har fått plass hos st.olav i stedet...så ringte ivf avdelingen i tromsø å avlyste i dag
babyblomsten Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 oi oi.. kansje jeg får den da.. . blei nesten glad nå.. letta litt på trøkket hvertfall.. men hvorfor vil ikke dere gjøre det her i tromsø????
*Mysillen* Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 vi bor i trøndelag....så er egentlig enklere å bruke st.olav da... søkte i tromsø fordi de har myyye kortere ventetid...men vi hadde flaks å meldte oss på en studie hos st.olav så vi fortsetter der. da vi søkte i tromsø tok det bare en uke før vi fikk svar....men måtte vente litt før vi fikk time da... men om du står på venteliste så er det jo bare å ringe dem å spørre om noen har avlyst....de sa det til meg da vi søkte i tromsø at det bare var å ringe å spørre med gjevne melomrom...for plutselig så er det jo en ledig time
babyblomsten Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 jepp jepp... jeg skal ringe med engang imorra tidlig.. gleder meg nesten allerede... men håpet skal jo ikkke være for stort så jeg ikke blir skuffa.. men var sikkert et tegn at jeg skulle inn på denne siden i dag, har ikke vært her inne på lenge... takk takk..
*Mysillen* Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2007 ja det skader jo ikke å ringe dem en gang i mellom å høre plutselig en dag så har en jo flaks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå