Gå til innhold

Kan jeg slappe av nå?


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

Er 10 fullgåtte uker i morgen, og var på ny ultralyd i dag. gynekologen sa at alt sto veldig bra til, og at babyen ikke hadde noen avvik på nesebenet, slik at det så friskt ut i forhold til downs. hjertet slo akkurat som det skulle, og livmora sto det bra til med. han sa at han virkelig hadde tro på dette, så jeg begynner å slappe av. har mistet 4 ganger før, men alltid før uke 7.

herlig å se en liten miniatyrbebi der inne... ble helt rørt...

 

hadde dere slappet av, som om dere var i uke 12?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Dette høres jo veldig positivt ut! Nå er du jo snart i uke 11, så jeg hadde unnet meg å slappe litt av hvis jeg var deg.

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare du selv som kan bestemme og gi uttrykk for når du selv kan begynne å slappe av. Man vet jo aldri utkommet av et svangerskap før babyen er ute og i vel form. ( snakker av erfaring, så unnskyld at jeg er litt rå på akkurat dette, mener ikke å skremme deg, men det er realiteten)

 

MEN - jeg føler også litt som deg, begynner å slappe litt mer av nå, har liksom tro på at dette kommer til å gå bra, og når man har kommet såpass ut i 1 trimesteret, tror jeg at vi kan tillate oss å senke skuldrene litt :) Legen din syntes jo alt så bra ut og det er jo supert! Jeg skal på ul i neste uke og er veldig spent, er i ventemodus frem til det, og er alt bra, så slipper jeg løs litt jubel og hurrarop.......

 

Lykke til - vi ser 2 trimesteret rett rundt hjørnet, gleder meg veldig til å komme inn dit...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...