Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes jeg blir oftere tørst - har det noe med graviditeten å gjøre mon tro?
Lilla78 Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Ja, det tror jeg, for man trenger mer vann enn ellers når man er gravid. Jeg drikker i alle fall veldig mye mer nå.. :-)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 jeg å...vannflaskene går ned på høykant:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Samme her. Hvis ikke jeg får i meg 3 halvlitre vann mer enn vanlig om dagen så får jeg hodepiner av den verste slag.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 hm hørtes kjent ut ja. drikker såå mye vann fortida. men det er godt da:)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Mye tørst jeg og. Spesielt når jeg våkner grytidlig om morgenen fordi jeg må tisse er jeg helt Sahara i munnen :-) Det er visst normalt å være mer tørst i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Bor i Oslo og hr drukket vann fra springen hele veien. Masse vann fra springen, men jeg leste i Aften Aften i går at det er parasitter i maridalsvannet som gir vann til 90% av Oslos befolkning. De samme parasitter som de har slitt med i Bergen og som gir diare og oppkast! Min lille jente kastet opp i går av uforklarlige årsaker - ble bekymret for at det skyldes disse paracittene. Men hva med magen og bbyen der? Irriterer meg at ikke Oslo kommune informere bedre om dette! Bør vi drikke kjøpevann?
Selo Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 Hmmm... trodde det bare var meg jeg... hehehehe... jeg drikker også tonnevis med vann konstant. Må faktisk gå og drikke litt nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå