Gå til innhold

Siden vi er inne på emnet her tenkte jeg å spørre dere... Nå har det gått 4 MND siden fødsel, og sex'en

Anbefalte innlegg

Skrevet

er fortsatt kjempevond :o( Savner sånn vi hadde det!! Jeg sydde bare ett sting, det er der det er vondt, er det vanlig at det går så lang tid?? Vi bruker jo glidemiddel også, masse, føles nesten som alt er mye trangere enn før, og d er ubehagelig... I tillegg kjennes d ut som han "stanger" i noe som ligger oppi magen min, livmoren skal jo ha trukket seg tilbake nå, skal den ikke? Kan det være det aldri blir helt som før? Trodde man skulle bli "større" etter en fødsel jeg, var egentlig helt sikker på det. Kan jeg være hoven eller noe? Ting ser jo ut som det alltid har gjort, så jeg skjønner liksom ikke helt hva som gjør det slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke normalt ut. Ikke lid i stillhet. Oppsøk en dyktig gynekolog og få hjelp.

Skrevet

Jeg tok ks, så det har sikkert betydning for hvordan det er her i gården.. Men her har ikke sex vært vondt etter fødsel i det hele tatt. Måtte bruke glidemiddel i begynnelsen, da jeg var mye tørrere pga hormonene, er det eneste.

Så kan dessverre ikke hjelpe..

Skrevet

Det var ikke meningen å skremme deg. Jeg er sikker på at du blir ok igjen når du får hjelp og ting går seg til.

Skrevet

Tror det var i det siste Foreldre og Barn at det var en reportasje om sex etter fødsel. Og der hadde hun ene dama blitt trangere etter fødsel. Kan jo være det samme med deg?

Og "ting" har kanskje blitt litt ommøblert der inne... Jeg ville bestilt en undersøkelse hos noen som har peiling.

Men jeg vet med meg sjøl at ting tar tiiiiiid... Kroppene våres repareres på hver sin måte. Noen er heldige og slipper "billig" unna, andre får ALT du kan tenke deg...

Skrevet

Jeg har det akkurat likedan:/ er rett å slett vondt! Jeg ble sydd ganske mye jeg da.. men føles ut som om jeg er kjempetrang..

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte de første mnd, sist jeg hadde sex merket jeg ikke noe særlig forskjell fra før jeg ble gravid. Tror nok vi spenner oss uten at vi merker det de første mnd, husker det gjorde vondt forrige gang og da regner vi med det er vondt den gangen også. Bruk laaaang tid på forspill og ta det rolig hvis du kjenner han støter på noe :) Mini er nå 7 mnd og sist jeg hadde sex var han vel 5-6 mnd og det var første gangen jeg ikke følte det som du føler det...

Skrevet

Høres ut akkuret som meg som om jeg skulle sagt det selv.

Fødte 3 dager etter deg forresten..

Du må bare prøve flere ganger jeg larte ikke og få den helt inn før vi prøvde 3 gang,føltes som om jeg var jomfru igjen eller verre,men hvis du bare prøver litt etter litt og trenge lengre inn så kommer du igjennom måtte liksom bane ny vei, og når du bare kom igjennom så var det ikke vondt lengre litt ubehagelig men kunne faktisk fullføre samleiet,(trodde aldri vi skulle klare og ha sex igjen etter vi hadde prøvd for 3 gang og det var like jæ....)de neste gangene du har sex vil det nok være likt men bare ta deg god tid og slapp av,og når du bare kommer i gang igjen så er det ikke så trangt som det føltes alikevel he,he...

Skrevet

jeg har det også sånn. luftet det hos legen, og hun sa at det var normalt. slimhinnene kan bli tørrere pga hormoner. hun tok gu og sa at alt så bra ut. jeg fikk resept på noe som heter vagifem, det er vaginale stikkpiller. skulle ta de i en uke, så ble alt som normalt igjen. men jeg leste på pakningsvedlegget at de ikke skulle taes ved amming. har ikke fått ringt legen ang det enda. men det finnes altså en redning:) hør med legen din du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...