Gå til innhold

Trenger sårt ett råd!!! Please!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde el den 210507 og skal ha IKM den 060607. Men har ett lite problem for jeg skal nemlig på seminar med jobben fra 01 - 02 juni. Da blir det jo alkohol og jeg vil ikke ta noe da jeg ikke vet at jeg ikke er gravid. For tidlig og teste også.

Er det noen som har en god unskyldning som jeg dra SOM IKKE ER GJENNOMSKUELIG.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9388102-trenger-s%C3%A5rt-ett-r%C3%A5d-please/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta et glass vin. Bare nipp til det og drikk mye vann ved siden. Unnskyld deg senere om noen kommenterer det å si du ble litt kvalm. Hehehe den fungerte på meg. Og er det dansetilstelning, sørg for å være den som skåler. Da er det ingen som tror du ikke driker. Ta med deg vinglasset på do og hiv litt i doskåla...

Lykke til

Jeg synes det er rart dette skal være en problemstilling jeg... Men vet jo at det er sånn... Selv drikker jeg nesten aldri. Ikke fordi jeg er avholds (selv om mange tror det) men fordi jeg veldig ofte ikke har lyst på noe med alkohol, men heller vil ha farris, f.eks når jeg danser mye, fordi jeg blir tørst, og da hjelper ikke alkohol. Drikker av og til vin til maten, men veldig ofte takker jeg nei. Da jeg ble sammen med sambo, spurte broren hans HVER gang jeg sa nei til alkohol de første to årene: er du gravid nå? Men jeg prøvde å si at jeg rett og slett ikke ønsket å drikke vin/øl/sprit alt ettersom.

HVORFOR må man liksom være gravid så fort man velger å ikke drikke alkohol??????? Det kommer jeg aldri til å forstå. Svogeren min har endelig forstått at jeg ikke er gravid hver gang jeg takker nei til alkohol, så nå har han sluttet å spørre... hehe.... beklager langt svar og uten å gi deg tips... men jeg mener man burde kunne svare at man ikke føler for det også jeg da....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...