Gå til innhold

Noen som har flydd med Norwegian? Får jeg med maxi cosi'n inn på fly?!? Håper noen kan hjelpe med svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper jeg får med den inn.. den vil jo bli ødelagt av å bli flydd som vanlig baggasje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan få bilstolen med inn på flyet hvis det er flere ledige seter når du skjekker inn (hvis det ikke er veldig lenge før avgang) Det tas jo opp ett flysete med den så. Koster ikke noe dersom det er ledig på flyet uansett

Skrevet

Bare kjipt hvis man får det med inn ene veien, men ikke tilbake...

Hva med å leie bilstol dit dere skal?

Skrevet

Jeg hadde med mitt maci cosi sete sist jeg flydde med Norwegian (2 uker siden). Du må spørre om det er ledig plass når du sjekker inn.

Men tror ikke det blir ødelagt dersom det sjekkes inn som vanlig baggasje. Det er jo ganske solid. Du er ikke garantert plass til bilsete med mindre du kjøper egen billett.

Skrevet

Flyet er fullt... får jo bare høre.. trenger egentlig ikke å bruke det på fly.. men redd det skal bli ødelagt.. tåler jo ikke sånne harde dunk å sånn det..

Skrevet

Mitt maxi cosi sete får plass i hattehylla, så jeg har alltid fått hatt det med meg som håndbaggasje (også med Norwegian). Og har det vært plass har jeg fått satt det i ett ledig sete, hvis ikke har jeg fåt lagt det i hattehylla!

Skrevet

fikk også ett tips på babyshopen om at hvis jeg måtte sende bilsete som baggasje, burde jeg ha det i en pappeske. Man ser lett om pappesken har vært utsatt for støt. Litt vanskligere å se på sete om det har vært utsatt for så harde støt at det ikke er trygt å bruke lengre =(

Skrevet

Mitt sete fikk ikke plass i hattehyllen! Har et maxicosi kjøpt høsten 2006. Bare til info! Men hvis du tar det med deg inn, og det viser seg at det er fullt på flyet, vil de hjelpe deg å få sendt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...