Gå til innhold

10.05.07 kom jenten til slutt!!!!

2JentO2-)

Anbefalte innlegg

Ble lagt inn den 09.05 for igangsetting..det ble en lang dag. fekk 3 tab før ting begynte å skje. Vanne gikk i 21 tiden då eg å forloveden var på resturang å spiste. litt pinlig, men var heldigvis på wc og vi var ferdig å spise. reise tilbake på avd og begynte med rier i 24 tiden. probleme var bare at dette ikke var ordentlige rier, de hadde ingen effekt på åpnings fasen. de kom uten pause resten av natten..... og de var rett og slett grusome...... sambo hadde jeg sendt hjem for natta siden de ikke hadde effekt. ringte han i 6 tiden. då hadde jeg spyd og stått på hode i senga og var heilt utmattet. låg på obs post frem til 8 og blei flyttet over på føden. Fekk da et heil nytt liv. Hadde ikke sove heile natta og var totalt utslitt. vanne blei tatt på nytt og fekk rie drypp. begynte å få ordentlige rie. og det var fantastsik for det var jo pause mellom de. kom meg til hekten og klarte å soven mellom rien som det var ca 3 min mellom til å begynne med. Må bare skryte av personale på føden. DE ER HEILT FANTASTSIKE!!!!! Timene gikk og alt gikk veldig seint. kl 21 hadde jeg full åpning, jeg hadde hatt pressriere en stund. Jeg hadde fått feber og diverse...Hjertelyden på tv 1 blei uregelmesig. og ting skjedde utrolig fort. Det ble keiser snitt, i løpet av 3 min var jenten ute.Hilda 2270 og 48 cm og emme 2490 og 46cm. to friske fine jenter.

de sover og spiser. og vi koser oss masse.

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...