mamma til 4 gutter Skrevet 23. mai 2007 #1 Del Skrevet 23. mai 2007 God kveld alle sammen. Jeg er gravid for 3 gang, men denne gangen føler jeg meg veldig sliten for dagen, og slik har det ikke vært før. Det er jo at lenge enda og hvis det skal bli slik lang tid framover så ..... Jeg peser som en hval .... og har liksom ikke ork hverken til det ene eller andre. Kan vell ha noe ¨å si med at jeg har 3 gutter fra hvor den eldste er 6 år og den yngste er 10 mnd og at jeg jobber omtrent ræva av meg.... Det er liksom ikke ment å klage for mye, men jeg regner med det er andre som kanskje er litt slitne om dagen også??? Ellers føler jeg meg bra da, det er bra med liv fra den lille i magen,,,, og det er jo bra tegn. Ha en fin kveld og skriv gjerne noen ord om hvordan dere føler dere.... klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9387903-jeg-f%C3%B8ler-meg-ganske-sliten-om-dagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 24. mai 2007 #2 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei igjen!! Skjønner godt at du er sliten ja.. Har hatt det slik i noen uker nå jeg også.. Jobber 120% om dagen, pluss en 6 åring som skal følges opp.. Dessuten har jeg fått bekkenløsning på toppen av det hele..' Dette endte med at jeg fikk en pekefinger fra jordmor om å ta det litt pent.. Så i dag er min første fridag på evigheter.. ( legen sykemeldte meg 50% ) Og vet du hva?? jeg føler meg som et nytt menneske allerde!! Det er ingen skam å høre på kroppen og innse at man må ta det med ro.. man må jo ikke sykemelde seg helt.. Litt gjør underverker.. 1 fridag i uken eller noen få timer kortere dag.. Tenk på det!! Du har ikke bare deg selv og tenke på vettu.. ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9387903-jeg-f%C3%B8ler-meg-ganske-sliten-om-dagen/#findComment-9397570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå