Gå til innhold

Utslett/nupper på magen.. Allergisk reaksjon??


MajjaHarToVakre♥♥

Anbefalte innlegg

Lurer llitt på om dere har opplevd dette, og om det har noe å si for barnet i magen??

Burde jo visst dette selv, men når det skjer med en selv, så blir man så usikker a gitt;)

Kjente i går at jeg hadde "nupper" på magen, hadde litt rødlig utslett da armer og lår da jeg våknet i dag, som er bort nå. Men nuppene er igjen. Ingen kløe eller annet akkurat der, klør generelt på hele kroppen..

Kan man få reaksjoner på kremer/vaskemidler osv, som man ikke reagerte på før graviditet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg utviklet faktisk eksem/utslett rett etter at jeg ble gravid. Om det kom av en allerisk reaksjon, av graviditeten eller stress var ikke legen sikker på. Nå er jeg i uke 11 og det er på tur til å forsvinne.. Dette var jo ikke svar på det du lurte på da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart som kan oppstå når en er gravid. Jeg har fått irritasjonsutslett fra ting jeg aldri har reagert på før, og legen sa at dette sjelden er farlig,- bare irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Da satser jeg på at dette blir borte av seg selv da? Eller måtte du gjøre noe for det?

Regner med at jeg kanskje har reagert på ett eller annet, men tenkegangen blir helt annerledes når man vet det er en i magen.. Da er det ikke mine plager det går på lenger, men om det er skadelig;)

 

Da satser jeg på at dette går helt fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ogsaa et slikt utslett, men det kom og gikk som det ville i et par uker. Tror nok at man blir litt overfoelsom som gravid, og at dette ikke er noe aa bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk over av seg selv. Men mitt klødde så sinnsykt. Jeg fikk faktisk resept på en mild kortison krem som jeg brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar damer:)

Vet det er mye rart man spør om, men gud hjelpes så mye tankene surrer og går når man endelig er gravid selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...