Gå til innhold

Kjøpe en liten lue i dag.


lotta72 har fått Anders

Anbefalte innlegg

Føler meg nesten som en liten kjeltring. Er jo bare i uke 6. Vet at man liksom skal vente. Men tenkte at jeg skal likevel bli tante i juli, så jeg har noen å gi den til. Snek den nedi en skuff da jeg kom hjem.

Håper virkelig at alt går bra. ren glede i et øyeblikk, for så å være redd for å miste i neste.

Gleder meg vanvittig til 2 trimester. Da skal jeg begynne å småkjøpe skikkelig. Er jo ufattelig morro å kjøpe babytøy. Har ingenting etter de andre barna mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig det da - og så lenge du VET at faren for å miste er der, og ikke liller deg inn i rosa babyskyer, så er det jo og å skeie ut med en liten , nydelig lue vel.

Jeg kommer til å feire (forhåpentligvis) om 1,5 uke når jeg skal til min gyn. for å sjekke at alt er ok for første gang (uke 9). Det blir nok et bittelite babyplagg da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faren vet jeg alt om. Har hatt 2 ma og 2 flotte svangerskap. Er dermed gravid for 5 gang!

Skal på ul 1 juni for å se hjerte, og er alt bra skal jeg til ul igjen 20 juni. Er alt bra da, slipper jeg jubelen løs.

Det er bare å håpe håpe håpe håpe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Lotta! Særlig med tanke på at du har mistet før. -Ble nesten litt rørt, jeg. Sukk!

Jeg krysser fingrene sammen med deg til kontrollen!

 

 

Klem, Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...