Gå til innhold

Flere her som er i 7 uke?


Nupp

Anbefalte innlegg

Er dere veldig trøtte? Jeg synes det er litt bedre nå, sovner ikke på jobben som jeg gjorde i uke 5 hehe. Men er veldig sliten og orker ikke mye etter en lang dag på jobb. Har ei lita jente på 2,5 år som krever sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, vet hvordan du føler deg. Jeg er ikke så langt på vei, men er trøtt som ei strømpe! Har heldigvis ingen andre å ta meg av, men synes det ille nok som det er. Jeg sovna faktisk på jobb på mandag, og de lot meg bare sove i en time fordi de vet at jeg er gravid. Hi hi.

Det blir sikkert bedre snart, skal du se! :-)

 

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+4, og jeg har ALDRI opplevd noe lignende i hele mitt liv!! Jeg er så trøtt at det er umulig å fokusere på noe uten at øynene svir og det begynner å renne tårer!! Og å kjøre bil er jo livs farlig!! hehe!! Bare det og sitte her med dataen tar knekken på meg!!! No må eg legge meg! Eller så blir dagen i måren helt ødelagt! Men får jo ikke sove alikevell!! Supertrøtt! men vanskeligheter med å få sove!! hehe, og våkner hele tiden.. men men, jeg nyter det;) haha!! Klem til alle dere trøtte og ikke trøtte gravide der ute:) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7 :) Er ikke såååå veldig trøtt, men kan fort sovne ;)

 

Er blitt paranoid for SA jeg da :( Så er kanskje dette som plager meg, siden jeg ikke sover mye om natta :( Hvor stor er sjansene? vet noen dette?

 

Vil ikke være redd liksom, men blir ikke rolig før jeg får værtpå UL og vite at alt er ok =)

 

 

-- Klem jenta 20 --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er veldig trøtt, men det største problemet mitt er at jeg er så innmari kvalm..Jeg har en veldig krevende jobb både fysisk og psykisk og det lar seg dårlig kombinere med at alt en spiser kommer opp igjen. Nå de siste dagene har jeg gått ihjel sulten og slapp på jobb, for jeg kaster opp i et kvarter til og med når det bare er vann jeg drikker..så jeg har unngått mat og drikke..kiloene raser av. I går bestemte jeg meg for å sykmelde meg, vanskelig valg pga mange sykemeldinger fra før på jobben..Nå legger jeg meg ned og prøver å sove etter hvert minste lille måltid..Har en liten på 22 mnd, men han har heldigvis 100% plass i bhg.

 

*Hjertesukk fra meg* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...