Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Heisann alle dere. Jeg venter en liten gutt. Har allerede en som heter William Arctander. Er blitt helt in love i Tristan navnet. Hva synest dere og har dere forslag til et navn som passer til? Vil gjerne at han skal ha to navn.
simsone Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 jeg vet, men siden min første heter William Arctander blir det litt rart med tristan alexander kanskje. men det må sikkert være et navn som begynner på A
Vannmann35 Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Vet om en som heter Lucas Benjamin Tristan :-)
sistemannpåvei Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 hei hei Jeg synes Tristan er nyyydelig, vurderte det veeeldig sterkt selv. Jeg synes egentlig det er sterkt nok til å stå alene.. (Tristan Xavier)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Hvis du er opptatt av betydningen av navn, så har jeg sett tolkningen Tristan = "han som bærer sorg"... Ikke så muntert for en liten en, kanskje. Men hva med Tristan Elias Tristan Oliver Tristan Kornelius
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Tristan er et kjempefint navn som jeg var fast bestemt på å bruke, men samboer var ikke enig. Så katten min fikk navnet i stedet:) Elsker historien om Tristan og Isolde(som også er et pent navn i mine ører).
Hannahs-mor06 Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 det navnet er nydelig!! Tristan Alessandro Tristan Xander Tristan Antonio hm...men det navnet står veldig bra alene også...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Forferdelige navn om jeg skal si min mening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå