Smulen Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Har nettopp vært ute gå "prøvekjørt" EW min, og jeg gikk bare og smilte hele veien...makan til lett og god vogn! En drøm på skogssti, og på butikken kom jeg frem overalt! Tulla virket fornøyd også, da hun plutselig fikk se verden slik som alle andre ser den og ikke "gal vei". Til dere som vurderer vogn nr 2 kan jeg anbefale den på det sterkeste!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Vi har den - og den er rett og slett fantastisk. Nå når vi skal ha nr to, skal vi ha bilstol til å klikke på understellet + bagen som hører til. Gleder meg !
kulpåmagen3 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Vi har den også. Og den er faktisk helt fantastisk!!! Kult at flere som synes det!! Alle burde ha en slik vogn. Vi har også Ew sky og den er også knall. Måtte kjøpe den også jeg, siden jeg var så fornøyd med classic:) De skal stille på messen nå og da skal jeg dit å kjøpe ekstradeler:) Har hørt at de skal ha gode priser!!
utstyrsdilla13 Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Vi har også ew. Det er en supergod vogn! De skal ha knalltilbud på foreldreogbarn messen både på vogn og tilbehør..... Jeg skal dit å handle litt!!!! Det blir gøy:)
jennyj Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Vi skal også handle ew på foreldreogbarn messen!!! Det blir så sinnsykt gøy:)
kulpåmagen3 Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Kult. Da må jeg også på foreldre og barn messen å kjøpe fleecepose og stelleveske:)
Smulen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2007 Skal ta turen til messen jeg og. Skulle hatt meg fleecepose...så de selger de rimelig på messen altså? Forresten har dere det tilhørende regntrekket? blir ikke det litt "tett" for knøttet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå