Gå til innhold

Jeg forguder Easywalker classic!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært ute gå "prøvekjørt" EW min, og jeg gikk bare og smilte hele veien...makan til lett og god vogn! En drøm på skogssti, og på butikken kom jeg frem overalt! Tulla virket fornøyd også, da hun plutselig fikk se verden slik som alle andre ser den og ikke "gal vei". Til dere som vurderer vogn nr 2 kan jeg anbefale den på det sterkeste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den - og den er rett og slett fantastisk.

Nå når vi skal ha nr to, skal vi ha bilstol til å klikke på understellet + bagen som hører til. Gleder meg !

Skrevet

Vi har den også. Og den er faktisk helt fantastisk!!!

Kult at flere som synes det!! Alle burde ha en slik vogn.

Vi har også Ew sky og den er også knall. Måtte kjøpe den også jeg, siden jeg var så fornøyd med classic:)

De skal stille på messen nå og da skal jeg dit å kjøpe ekstradeler:) Har hørt at de skal ha gode priser!!

Skrevet

Helt enig!!! En knall vogn!!!

Skrevet

Vi har også ew. Det er en supergod vogn!

De skal ha knalltilbud på foreldreogbarn messen både på vogn og tilbehør..... Jeg skal dit å handle litt!!!!:) Det blir gøy:)

Skrevet

Vi skal også handle ew på foreldreogbarn messen!!! Det blir så sinnsykt gøy:)

Skrevet

Kult. Da må jeg også på foreldre og barn messen å kjøpe fleecepose og stelleveske:)

Skrevet

Skal ta turen til messen jeg og. Skulle hatt meg fleecepose...så de selger de rimelig på messen altså?

Forresten har dere det tilhørende regntrekket? blir ikke det litt "tett" for knøttet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...