Gå til innhold

Frustrert barnevognkjøper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært på samtlige (mer eller mindre) butikker som selger vogner. Synes jeg får så mange anbefalinger av butikkpersonalet om hva som er best; 3-hjuling med svingbart hjul eller 4-hjuling....

Jeg skal ha barn i oktober og må derfor ha en vogn som kan tåle vinterføre...mange ulike meninger å hente her også. Jeg vil ha en vogn som tåler terreng...tenker ikke så mye på butikk etc.

Kan noen hjelpe meg? Har vel ikke trillet vogn siden jeg hadde dukkevogn...

Hilsen førstegangsfødende og litt "grønn" på dette feltet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVis du tenker på terreng som i skog og div så ville jeg kanskje gått for en 3-hjuling som er lett å styre, men min personlige mening så er jeg mest glad i 4-hjulinger....

Jeg jobber selv i barnehage og har vært borti masse forskjellige vogner.

Teutonia har jo masse fine vogner som er lette og enkle å styre. Den anbefaler jeg i 3-hjuls veriant.

Selv har jeg kjøpt meg en Emmaljunga Edge Duo.... Og den blir perfekt på "by-turer".

Snø: Når det kommer masse av det så er det vel ikke NOEN vogner som er lette å styre...

Lykke til!

Skrevet

Unngå små hjul og svingbarehjul da:)

Skrevet

Teutonia sin 3hjuling Spirit S3 er ikke den beste på vinterføre, ikke er det den beste i tereng heller. Dette pga at den har luftkanalhjul som ikke griper like bra. Det som er viktig for de to tingene ar at vognen har store lufthjul.

Selv ville jeg anbefalt TFK Joggster III eller Twist. Den er stødig i tereng og kommer greit fram om veinteren, jeg har iallfall ikke hatt noe problem der. Den er også super stødig så du kan kjøre litt hardt uten at det er noe risk.

Skrevet

Teutonia mistral med lufthjul er god på all slags føre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...