Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Har falt for Hartan skater 3-hjuling. Kan kjøpes både i duo- og kombivogn. Fåes kjøpt på Barnevognhuset Rudo. Noen som har erfaring med Hartan?
Miss RM Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Har ikke erfaring, men skal kjøpe den selv. Har undersøkt endel, og alle jeg har pratet med har vært superfornøyde :-) Satser på at vi også blir det...
LadyLay Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Vi har Skater XL (uten svingbart forhjul) og har vært kjempefornøyd!! Stor og god bag til de aller minste og kjempegodt sete til barnet når det blir større. Har egentlig ingenting å utsette på denne vogna som vi fikk anbefalt av ei tysk venninne av meg (som også hadde den selvfølgelig:-)) Hvilken modell tenkte du på å kjøpe, med eller uten svingbart forhjul og med hardbag el softbag (el uten..)?
Miss RM Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Jeg skal ha med hard bag, er litt usikker på forhjulet.. Har faktisk pratet med flere som anbefaler ikke svingbart...
mamma snart ;o) Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg vet bare at jeg har lyst på kombivogn. Hva er forskjellen på hardbag eller softbag? (ligger kanskje i ordet, men...) Har lyst på svingbart hjul som kan låses.
mamma snart ;o) Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Du kan faktiskt på hjul som kan låses..altså velge mellom svingbart og låsbart ettersom hvor du ferdes.
LadyLay Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 JA, jeg har også hørt at mange ikke er fornøyde med det svingbare forhjulet, men det kan være at 2007-modellene er forbedret. Jeg stoppet også en dame her forleden som hadde Hartan med svingbart forhjul og hun var veldig fornøyd og hadde ikke hatt noen problemer med den:-) Vi har som sagt ikke svingbart hjul og har heller ikke savnet det, jeg måtte nok ha låst hjulet så ofte at det ikke hadde vært noen vits.
LadyLay Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Hardbagen festes rett på understellet, er større og har harde sider som gjør at du kan bruke den i bil med sikkerhetsnett. Bagen er mye tyngre enn en softbag som du lett kan ta med deg:-) Softbagen er da også mindre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå