Gå til innhold

Da ringe eg føden...!

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Dettan her tar eg ikkje sjansen på, kan godt være at d bare e ille modning/masrie, men no har eg gått rundt i heile dag og hatt d ganske jæveli, og vesst d e ordentli rie så e sykehuset 2 tima unna, så no ringe eg føden for å høre om eg kan komme inn på en sjekk:)

(føden ligg bare 5min unna, men eg skal føde på sykehuset pga av litt fødselsangst, eg e ikkje redd for å føde, men e redd for at nåkka skal gå galt under eller etter fødseln)

Fortsetter under...

pokker F***:P

Ho undersøkte meg men ikke så mye som en halv millimeter en gang!!!!

Førr nåkka bæsj!

Unnskyld språket, men no e eg lei, har ikkje klart å slappe av i heile dag, også e d bare kjempkjempe ille modnings/masrie, + at Emilie ligg sånn at d presser hardt på en nerve i magen. Og Eg synes at d bør være obligatorisk av jordmødre å KLIPPE neglan sine helt pinnkort!

Eg e ikkje akkurat så kukvandt førr tia, så fingran hennes e liksom ikkje så behageli å ha oppe der "in the first place", og spesielt ikkje me negla på.

Orke pinnade ikkje å gå sånn her i mange daga å pines, NEI no e denna graviditetn annulert, eg STREIKE!

Hehe, hadde hvert arti om man bare kunne gjøre d av og tell;)

Kordan går d me dåkker da??:)

Huff, frustrerende da, men det skjer nok snart, og før du vet ordet av det har du lillejenta di i armene :-) Ogja, jordmora burde absolutt klippe neglene sine. Det er vel noe hun burde vært obs på selv.. med tanke på hvor hun skal ha hendene til tider :/

Har det fint jeg, gjør alt jeg kan for å få tida til å gå.. : p er 13+2 i dag;D hehe.. har fått sånne "stikninger" på ene sia, men det er vel normalt? Livmora som strekker seg eller noe..? : p Utoverdet er jeg superhormonell og sliten hele tida.. men håper det er noe som går over litt etterhvert;D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...