Gå til innhold

Tror jeg er gal blitt jeg...

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Går rett på sak jeg...

Jeg tør ikke å ta gravidtest!!!! Går det ann da?!!?!

Skjønner ikke hva som skjer med meg jeg..

Er nå 10 dager over ikm, men utsetter hele tiden å kjøpe meg test.

Vet hvor dumt det høres ut, for jeg har vært prøver siden oktober. Og jeg ønsker meg en liten bebi over alt på jord!

Men så har jo tanta alltid kommet da, på dagen,så da har jeg jo liksom alltid begynt på en ny pp... På den annen side er jeg jo redd for at testen skal være negativ nå igjen.. men har en sterk følelse på at den ikke vil være det nå. Allikevel...

kom på i stad at da jeg var hos spådame for et års tid siden, sa hun at det ville skje noe i mai 2007, som ville utgjøre en stor forandring for livet mitt..... Herregud!!!

Tror jeg begynner å bli gal jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9386006-tror-jeg-er-gal-blitt-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok mange som blir litt gal under prøvingen. Med meg er det motsatt, greier ikke lavær å teste, har tatt to tester allerede, den første knapp en uke etter el, ingen håp fo rpositiv test, men jeg må bare sjekke. Det er greit da å få fortelle om sine galskaper her inne. Men ta en test da, du har da store sjanser for at den blir positiv, iallefall mye større sjanser enn meg. Her kom TR i dag, 5 dager før tiden, og da tror jo jeg at det er festeblødning og går med tanker om å ta en ny test sånn for sikkerhetsskuld, gal..... neida.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...