Gå til innhold

Noen som har prøvd hemoroidekrem for å stramme opp "løs" hud på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan virker det? Virker det bare sånn der og da, eller har det en langtidseffekt? Gjør alt for å bli kvitt hengehuden min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hooiii, det har jeg aldri hørt om!

Dette må jeg følge med på=)

Heldigvis har jeg ikke mye, ganske lite til å være andregangs og 3 mnd siden fødsel=)

Skrevet

Løs hud går ikke bort dessverre, må nok fjenes kirurgisk!

Skrevet

Hoho, beklager at jeg ler litt av innlegget ditt, men dette var noe av det sprøeste jeg har lest idag. :D Har du lest det noe sted? har litt vanskelig med å se hvordan det skal ha noe effekt på magehud, men det skader nok ikke å prøve!!

Skrevet

har bare hørt om de som bruker det i ansiktet,får poser under øynene..

Skrevet

De som bruker hemorridekrem i ansiktet er for å bli _kvitt_ posene under øynene. Kremen virker karkontraherende (hemmorider er nettopp utvidede blodårer i baken), kan aldri tenke meg det strammer opp løs hud på magen..

Skrevet

Tøv. Den overflødige huden på magen går tilbake, men det tar en god stund. Hvis den ikke gikk tilbake ville alle som hadde født gå rundt med hengemage. Og bl.a min mor har "sixpack" og ikke noe hud for mye. Hun har født to barn. selvfølgelig mange år siden nå, men hun sa det tok omtrent like lang tid å bli kvitt den ekstra huden som det tok å få den (altså 9 mndr)

Skrevet

Det strammer ikke opp løs hud, men det kan redusere strekkmerker.

Skrevet

Bare en liten advarsel; på apoteket fikk jeg beskjed om at bruk av hemoridekrem under øynene kan gi grå (eller var det grønn?) stær. Ikke verdt det spør du meg:) Og vil ikke tenke på hvilke konsekvenser det få få om det brukes på magen. Det er tross alt et veldig stort område å smøre på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...