Gå til innhold

Noen som går gravid i Finnmark?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Litt treg å svare,meeen flytter til Hammerfest i august. Hvor i Finnmark bor dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg bor i Alta, ca. 2 timers kjøring fra Hammerfest.

Første fødende bruker å føde i Hammerfest, for de har sykehus.

Det er bare helsesenter i Alta, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Ja, da sees vi kanskje på fødestua da...hi,hi.. Når har du termin? Min er 7.januar. Håper bare det blir i januar og ikke i slutten av desember for ungens skyld...Går det bra med deg ellers? Jeg merker egentlig ikke så mye. Litt ømme pupper og litt trøtt på ettermiddagen(egentlig ikke uvanlig..) er det eneste. Heldigvis ikke kvalm!

 

Reiser til Oslo straks så blir nok ikke inne her i helga, Men håper vi kan holde kontakten! Ikke mange nordlendinger på denne sida, nei!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag :)

 

Mulig vi ser hverandre der ja, men vil helst føde i Tromsø...

Har termin 22 januar. Jeg håper også jeg får ungen i januar og ikke desember, man vet jo aldri om den kommer for tidlig.

 

Meg meg går det bare bra, men har jo så klart ømme (mye større) pupper, litt småkvalm i ny og ne, ekstremt sulten, trøtt og sliten.

Men regner med at dette bare er småtterier i forhold til andre.

Skulle bare ønske ikke buksene var begynt å bli trange...

 

Det hadde vært koselig å holde kontakten ja :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Hammerfest, så da sees vel noen av oss i alle fall. Går greit her, ekstremt slapp/trøtt og endel småkvalm innimellom. Øg ømme bryst, selvsagt. Men merker ellers lite... like normalt alt, tror, nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Da var vi tilbake fra Oslo. Har vært på Ozzy-konsert i spektrum. Er ikke akkurat blodfan, var mest bare med, men artig å være på konsert uansett...

 

Hvordan er det å bo i Hammerfest da "ladynor"? Vi har aldri vært der før og er veldig spent. Jeg har fått meg jobb på Breilia skole og kjæresten skal jobbe på et apotek i byen.

 

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerfest er greit, det, hvis man tåler litt gråvær og vind, masse lys sommerstid og noe mindre på vinteren... Stortrives her oppe, har bodd her 4 år til høsten. Kunne ikke tenke meg å flytte sørover igjen, for å si det slik.

Har termin 14.januar foreløpig, litt usikker termin enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, er ikke så godt vant...kommer fra Målselv i Troms så litt gråvær og sol(i allefall lys) døgnet rundt om sommeren er kjente fenomen... Så bra at du trives der oppe da. Vet du om flere der oppe som går gravid og venter januarbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei !

Jeg er også fra Hammerfest og skal føde på Hammerfest sykehus :)

Har bodd i Hammerfest så og si hele mitt liv og flyttet til Kvalsund (20 minutter fra) for bare måneder siden :)

 

Har termin 12.januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ser dere alle er fra vest, selv bor jeg helt i øst-Finnmark.

Hadde termin 7 januar, men fikk den fløtta til 1 januae på ultralyd.....Så jeg krysser fingrene for at ungen IKKE kommer fortidlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...