Gå til innhold

Føler meg ikke gravid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så hyggelig å høre at det er flere av oss :))

Jeg er i uke 14 og føler det samme. Er eneste trøtt....

MEN: Var på ultralyd her om dagen og alt står bare bra til og var 110 % normalt!! Så da koser jeg meg bare med at magen ennå ikke har vokst og at formen er på topp. Tror den vil komme tidsnok!

Er selv i uke 15, merker ingenting. Har vært litt bekymra i det siste. Ikke har jeg lagt på meg, og magen er den samme. Puppene har heller ikke vokst akkurat. Ingen symptomer lenger. Jeg skal til jordmor neste uke, inntil da vil jeg ikke klare å roe meg helt ned. Føler overhodet ikke at jeg er gravid, sukk.

Heia!

Æ har heller ikke den store følelsen av å være gravid, og tiltross for at det er 2 graviditet e ikke glidelåsen i buksa begynt å bli for trang. E litt bekymra ja...Heldigvis e det bare 2 uker igjen til ultralyden....

Ja, akkurat nå om dagen føler jeg meg ikke gravid.

Søndag 13. mai prøvde jeg bunaden min for å være se om jeg kunne bruke den 17. mai. Den passet som før.

17. mai følte jeg meg iallfall gravid, .... bunaden var blitt trangere. Jeg fikk hatt den på meg, men det var nok siste gang på en god stund. Beltespennen ble litt ødlagt.

Ja, så da følte jeg meg gravid.

18. mai var jeg hos jm, hun tok mål på magen min, og målet stemte med hvor langt jeg var på vei.

Hei. Jeg føler meg heller ikke gravid. Har ikke mage, og ingen andre symptomer heller. Er i uke 16 nå, og føler jeg burde merke at magen vokser, men nei... Den kommer vel tidsnok. Så får bare la være å bekymre meg, har vært på UL to ganger og hørt hjertet til spiren, så det er nok normalt å ikke merke så mye. Tenk positive tanker om barnet som kommer i november! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...