Gå til innhold

Så lei, så lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går nå inn i min 19-uke.Gleder meg veldig til gutten kommer, men er likevel så sinnsykt lei meg om dagen.Begynner å grine overalt. Terskelen har blitt sinnsykt lav for å skjelle ut folk.Og da blir jeg bare enda mer lei meg etterpå for jeg skjønner jeg har vært urimelig.Samboeren får også gjennomgå.Føler meg tilsidesatt bare han skal treffe kompiser.Har periodevis tidligere slitt litt med psyken.Røyket hasj omtrent daglig i to år før jeg ble gravid.Men det har jeg sluttet med nå.Føler jeg ikke lenger har noe å glede meg til.Er sykemeldt fra jobben.Noen i samme situsjon??Er egentlig en glad jente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, nyter ikke d å være gravid i d hele tatt. Gleder meg noe veldig til babyen kommer og er kjempe glad for at vi kan få barn. Er jo faktisk mitt høyeste ønske. Men sliter med både angst og depresjon (brukte medisin frem til jeg ble gravid) Jeg er også vanligvis ei blid og trivelig jente men ikke nå... kanskje ikke helt samme situasjon som deg, men har det ikke bra jeg heller.. Vi får være triste å leie sammen kanskje :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...