Gå til innhold

Hvordan er sex-livet deres jenter... ? Spør her, for på sexdebatten er det så useriøst...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Sexlivet er ganske bra..Jeg barberer meg ihvertfall, selv om det er litt vanskeligere å få til :)

Har sex like ofte som før..føler meg jo litt tyngre, men prøve å gi blaffen i det..Så lenge vi begge er komfortable,er det jo helt fint :)

hei hei.. her er det ingen ting i veien med sexlivet hvertfall. Må si at jeg har fått veldig sexlyst etter at jeg ble gravid, så vi koser oss som bare det.. Merker til og med at det går veldig mye fortere å få orgasme nå.

Når det gjelder barbering, så tar samboeren seg av det. Veldig greit nå når det begynner å bli litt vanskelig å komme til.. hehe...

Jeg har mista lysten totalt, jeg! Er så trøtt hele tiden, og kvalm, sovner stortsett kl. 9 og sover tungt hele natta... Men, vi var en uke i Spania, og da forandret alt seg... Må være klimaet, lurer på om vi skal flytte dit, hehe.. Håper sexlysten bedrer seg etterhvert, har lest at det pleier å bli bedre etter at kvalmen gir seg.

Jeg er også mere tent enn vanlig. Selv om jeg synes sambo er den beste i hele verden så er jeg enda mere lysten på han.......

Hele meg er i ekstase...

Brystene har aldri vært noe høydare, men nå må jeg bli sugd og maserte på de flere ganger om dagen...og er så kåt nedentil.......Vil bare ha den inn hele tiden og massse masse kosss.......Koser litt med meg selv også, så det blir ihvertfall 1 orgasme pr.dag........

Barberer meg selv om jeg er gravid....Føles mest flidd ut da.

Er kjempelysten.......Og det er jo så godt da.

Annonse

:o( Jeg har mistet sexlysten heelt jeg.. Før var jeg veeldig aktiv i sengen..hehe!! Men nå er det max 1 gang i uken.. Håper det kommer tilbake..Sist jeg var gravid, fikk jeg ikke nok. De hormonene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...