Gå til innhold

tillab... Hallo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen.

Ok da måtte vi ut å trille i regnet...

Men før det så begynte hun jo selvfølgelig å kjefte, fra jeg satte henne ned i vogna!

Men da tok jeg puppen fram, bøyde meg over henne, og ga henne pupp.

Helt rolig ble hun ! :))

La henne like godt ned i vogna, og setta på alt av trekk, og regntrekk o.l

Ett lite knyst kom fra henne, og så trilla vi.

Hun gråt ikke i det hele tatt. Hun sov. Sukk.

Vel å merke ikke så veldi lenge da... men i en halvtimes tid. Da kom vi inn igjen, for da var mamma her skikkelig gjennombløt.

Så dette trikset skal jeg forske vidre på.

Det neste blir den hipp drikka du prata om..

Skal også få tatt opp bagen, og ha den her i stua..så kan vi legge henne der av å til når hun bare skal sløve, eller rett etter at hun fått pupp, eller pupp oppi der.

Hun har ikke sovet så mye som jeg ønsker i dag... kun korte små lurer på en halvtime (maks).. men det er da noe. Hun har sovet to ganger allerede, og skal ha en lur til fem tia...Så vi får se hvordan dette går.

Skal iallfall prøve dette en stund framover... Tusen takk for alle gode råd så langt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at det hjelper!

Det er jo en begynnelse:)

Jeg har lurt Embla til å sove en 3!!! timers lur med meg i dag jeg. Gjett om det er deilig å være uthvilt mamma i dag.

Nå skal jeg løpe avgårde å kjøre flyttelass, vaske, ordne litt i hagen, rydde og vaske mer, og så er det natta! (morsom dag sant:p)

Hold meg gjerne oppdatert fremover, og bare si fra om det er noenting...

Lykke til videre!

Skrevet

Eg fikk meg også en aha opplevelse idag. jenta har sovet bare to lurer på 30 min og var stuptrett nå. Ho søve som regel godt på magen min så eg la ho i vognbagen på sofaen på magen og ho sovna som en stein og sover enda.har jo vore skeptisk til magesoving men hva gjør man ikke for at de skal få sove.Eg passer på ho så ho ikke snur seg med nesa ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...